Általános csevegö

Ide jöhetnek az indexesek. :) Plusz: szavazások.

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Paca » 2015 jan. 05 11:23

buék

ezt azért én erősen megkérdőjelezném. bevizsgálás gyanánt egy gyertyát szoktak kiszedni, esetleg egy vízpumpát,de nem egy hengerfejet. ott valami súlyos kehe volt. ha szerencséd van akkor hengerfejtömítés. mindenesetre bemondásra ne hidd el,alaposan nézesd meg valakivel
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10377
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Skorpiuszka » 2015 jan. 05 14:03

Értem, szóval komoly baja lehetett. Én is ezen filóztam lehet motorcsere is kell...az meg nem 30 ezer, csak ha szerencsém van. Keresek másikat köszi az infót. :)
Avatar
Skorpiuszka
GL
GL
 
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2013 dec. 10 14:09
Tartózkodási hely: Pest megye
típus: Ford Scorpio 2.0i mk1 2011-2013.(7.5 L/100) Ford Mondeo Tournier 1.6 a zöld fogyókúrás. (6 L / 100)
Évjárat: 1994

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: kraki » 2015 jan. 05 15:04

Boldog újévet! Ugyanakkor még mindig vennék Scorpio Turnier 92-94-es évjáratút! Van például szép, motoros lámpaszettem műszarfali kapcsolóelemmel, vagyis a gombhoz keresem a kabátot! :))
kraki
CL
CL
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2014 dec. 30 1:27
típus: Ford Maverick
Évjárat: 1998

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Paca » 2015 jan. 05 18:05

Skorpiuszka írta:Értem, szóval komoly baja lehetett. Én is ezen filóztam lehet motorcsere is kell...az meg nem 30 ezer, csak ha szerencsém van. Keresek másikat köszi az infót. :)


egy márkatárs árult nemrég egy gyönyörű fehéret itt a fórumon. nézz rá, hátha megvan még. elektromos hibával,de az általános és javítható.
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10377
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Skorpiuszka » 2015 jan. 05 19:06

Köszi Paca:) Megnézem.
Avatar
Skorpiuszka
GL
GL
 
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2013 dec. 10 14:09
Tartózkodási hely: Pest megye
típus: Ford Scorpio 2.0i mk1 2011-2013.(7.5 L/100) Ford Mondeo Tournier 1.6 a zöld fogyókúrás. (6 L / 100)
Évjárat: 1994

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Tony » 2015 jan. 28 13:05

Létezhet szerintetek, hogy a főtengely szimering elöregszik, úgy hogy nincs beszerelve a helyére, csak a szekrényben hever? Mindkét főtengely szimeringem folyat, most lett kicserélve vadi újra. A szerelő azt mondja, hogy el van öregedve, hiába új. Az elsőnek a cseréjéhez nem kell megbontani a vezérlést ugye "csak olajdekni le meg a vezérlés takaró fedelét kell megbontani". A hátsónál viszont a váltót le kell húzni a motorról? Béka Cossie-ról van szó.
Festékboltos
Avatar
Tony
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2010 jan. 07 19:07
Tartózkodási hely: Vecsés
típus: Ford Scorpio GHIA 2.9 24V
BOB '95 aka. BOBek
Évjárat: 1995

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Paca » 2015 jan. 28 15:22

képes elöregedni polcon is. de ha ennyire tudja,hogy öreg nem lehetett volna szólni mielőtt beszereli? nameg szerelési hiba is lehet.

aha,a váltót tuti le kell szedni,az elejéről meg asszem elég a főtengely ékszijtárcsát és asszem az olajdeklit
jó móka lesz,mert a váltóhoz viszont hátrafelé mindent le kell bontani. kardán,kipufi a leömlőtől hátrafelé,váltó,még a motort is kicsit le kell engedni, első futóval együtt. ha nem nagyon ereszt hagynám
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10377
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Tony » 2015 jan. 28 19:27

Annyira nem ereszt, de most lett összerakva-felújítva az egész motor, és nagyon b*ssza a csőrömet, hogy van olajfolyásom. Tudom nem sok jelentősége van, de akkor is rendellenes. Persze jobban örülnék neki, ha szerelési hiba lenne, mindenféleképpen ott leszek amikor meg lesz bontva moci, hátha szarul lett berakva és elnyalta a szimeringet. De kib*szok vele, mert rendeltem újat belőle és minta alapján veszek szimering szaküzletben is ugyanolyat aztán válassza ki belőle melyik nincs még elöregedve.

Esetleg olajteknő tömítés kellhet új? 600km van a mociban összeszerelés óta.
Festékboltos
Avatar
Tony
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2010 jan. 07 19:07
Tartózkodási hely: Vecsés
típus: Ford Scorpio GHIA 2.9 24V
BOB '95 aka. BOBek
Évjárat: 1995

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Paca » 2015 jan. 28 21:00

Tony írta:Annyira nem ereszt, de most lett összerakva-felújítva az egész motor, és nagyon b*ssza a csőrömet, hogy van olajfolyásom. Tudom nem sok jelentősége van, de akkor is rendellenes. Persze jobban örülnék neki, ha szerelési hiba lenne, mindenféleképpen ott leszek amikor meg lesz bontva moci, hátha szarul lett berakva és elnyalta a szimeringet. De kib*szok vele, mert rendeltem újat belőle és minta alapján veszek szimering szaküzletben is ugyanolyat aztán válassza ki belőle melyik nincs még elöregedve.

Esetleg olajteknő tömítés kellhet új? 600km van a mociban összeszerelés óta.


akkor új lett belerakva? akkor jó az még
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10377
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Tony » 2015 jan. 29 11:13

Természetesen új lett beszerelve. Közben utánanéztem angol honlapon az elsőnek a cseréje nem egy nagy was ist das, azt egyedül simán meg tudom csinálni. Kell hozzá vmilyen spéci anyag, zsír vagy olaj vagy valami? Tárcsa lehúzót majd fabrikálok, meg szimering pozicionálót is. A hátsó az kicsit macerásabbnak tűnik, ezért az elsővel fogok kezdeni! :D
Festékboltos
Avatar
Tony
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2010 jan. 07 19:07
Tartózkodási hely: Vecsés
típus: Ford Scorpio GHIA 2.9 24V
BOB '95 aka. BOBek
Évjárat: 1995

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Paca » 2015 jan. 29 11:54

kell kenni mindenképp mielőtt rátolod az újat. olajzsír, mindegy,csak csússzon :D

meg kellhet egy vékony lemez amivel rábújtatod a szimeringet a tengely vállára. valami egész vékony, kissé acélos,hogy meg tudd hajtani, rá a tengelyre körbe. úgy teszed rá, hogy a vállon túl érjen és akkor simán rácsusszanik a szimering

tárcsára figyelj hol fogod meg,hol tekered,mert márkatársat már szivatott meg,hogy elfordult a külső palást a belsőn,mert egy gumibetét válassza el. most nem okozna problémát,csak majd,ha véletlen vezérlést kell összeraknod
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10377
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Tony » 2015 jan. 29 18:45

Legkorábban jövő héten tudom csinálni alapanyag hiányában. Holnapra hozattam az egyik barkács szerszám beszállítóval szimering kiszedőd is már.
Festékboltos
Avatar
Tony
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2010 jan. 07 19:07
Tartózkodási hely: Vecsés
típus: Ford Scorpio GHIA 2.9 24V
BOB '95 aka. BOBek
Évjárat: 1995

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: fekete64 » 2015 jan. 29 18:49

Tony írta:Létezhet szerintetek, hogy a főtengely szimering elöregszik, úgy hogy nincs beszerelve a helyére, csak a szekrényben hever? Mindkét főtengely szimeringem folyat, most lett kicserélve vadi újra. A szerelő azt mondja, hogy el van öregedve, hiába új. Az elsőnek a cseréjéhez nem kell megbontani a vezérlést ugye "csak olajdekni le meg a vezérlés takaró fedelét kell megbontani". A hátsónál viszont a váltót le kell húzni a motorról? Béka Cossie-ról van szó.

Mielőtt kicseréltétek, a régiekkel is volt olajfolyás? Mert ha igen, akkor valószínű, hogy a szimering futófelülete, vagy is az ékszíjtárcsa van bemaródva. És akkor hiába az új szimering, az is abban az árokban fog futni, ezért nem tud rendesen tömíteni.
Fekete64
93' Scorpió 2.0i DOHC Ghia full aut.
Avatar
fekete64
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2006 dec. 03 21:43
Tartózkodási hely: Dunaföldvár
típus: '93 Facelift 2.0 DOHC
Évjárat: 1993

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Paca » 2015 jan. 29 20:14

fekete64 írta:
Tony írta:Létezhet szerintetek, hogy a főtengely szimering elöregszik, úgy hogy nincs beszerelve a helyére, csak a szekrényben hever? Mindkét főtengely szimeringem folyat, most lett kicserélve vadi újra. A szerelő azt mondja, hogy el van öregedve, hiába új. Az elsőnek a cseréjéhez nem kell megbontani a vezérlést ugye "csak olajdekni le meg a vezérlés takaró fedelét kell megbontani". A hátsónál viszont a váltót le kell húzni a motorról? Béka Cossie-ról van szó.

Mielőtt kicseréltétek, a régiekkel is volt olajfolyás? Mert ha igen, akkor valószínű, hogy a szimering futófelülete, vagy is az ékszíjtárcsa van bemaródva. És akkor hiába az új szimering, az is abban az árokban fog futni, ezért nem tud rendesen tömíteni.


teljesen igaz! amúgy nekünk az ékszijtárcsán fut a szimering? a fene aki emlékszik,lehet.
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10377
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Tony » 2015 jan. 30 17:13

fekete64 írta:
Tony írta:Létezhet szerintetek, hogy a főtengely szimering elöregszik, úgy hogy nincs beszerelve a helyére, csak a szekrényben hever? Mindkét főtengely szimeringem folyat, most lett kicserélve vadi újra. A szerelő azt mondja, hogy el van öregedve, hiába új. Az elsőnek a cseréjéhez nem kell megbontani a vezérlést ugye "csak olajdekni le meg a vezérlés takaró fedelét kell megbontani". A hátsónál viszont a váltót le kell húzni a motorról? Béka Cossie-ról van szó.

Mielőtt kicseréltétek, a régiekkel is volt olajfolyás? Mert ha igen, akkor valószínű, hogy a szimering futófelülete, vagy is az ékszíjtárcsa van bemaródva. És akkor hiába az új szimering, az is abban az árokban fog futni, ezért nem tud rendesen tömíteni.


Volt olajfolyásom, de nem emléxem rá, hogy az első szimering folyatott-e.
Ha ez a baj, akkor hogyan lehet orvosolni?

Más a BOA Cossi-enál a szíjtárcsának a csavarját valamilyen ragasztóval meg kell kenni. (youtube-on láttam a szerelési videón) Ezt BOB-nál is kellene? Ha igen mit használjak?
Festékboltos
Avatar
Tony
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2010 jan. 07 19:07
Tartózkodási hely: Vecsés
típus: Ford Scorpio GHIA 2.9 24V
BOB '95 aka. BOBek
Évjárat: 1995

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Paca » 2015 jan. 30 19:31

Tony írta:Volt olajfolyásom, de nem emléxem rá, hogy az első szimering folyatott-e.
Ha ez a baj, akkor hogyan lehet orvosolni?

Más a BOA Cossi-enál a szíjtárcsának a csavarját valamilyen ragasztóval meg kell kenni. (youtube-on láttam a szerelési videón) Ezt BOB-nál is kellene? Ha igen mit használjak?




ha ahogy Fekete64 mondja a tárcsának a nyelén fut a szimering akkor tárcsacsere a legegyszerűbb

tudtommal nem kell menetrögzitő,mert a forgásirány olyan,hogy nem tud leforogni. meg ha le is forogna a tárcsa nem jön le egykönnyen,meg nincs is helye lejönni. de ettől függetlenül megkenheted valami lágyabbal,de ne hosszan mert többet nem jön ki.
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10377
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Tony » 2015 jan. 30 21:38

A lendkereket célszerszám hijján mivel tudom megrögzíteni? Van esetleg vkinek ötlete vagy tutira bevált módszere?
Festékboltos
Avatar
Tony
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2010 jan. 07 19:07
Tartózkodási hely: Vecsés
típus: Ford Scorpio GHIA 2.9 24V
BOB '95 aka. BOBek
Évjárat: 1995

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: fekete64 » 2015 jan. 30 22:34

Tony írta:
fekete64 írta:Mielőtt kicseréltétek, a régiekkel is volt olajfolyás? Mert ha igen, akkor valószínű, hogy a szimering futófelülete, vagy is az ékszíjtárcsa van bemaródva. És akkor hiába az új szimering, az is abban az árokban fog futni, ezért nem tud rendesen tömíteni.


Volt olajfolyásom, de nem emléxem rá, hogy az első szimering folyatott-e.
Ha ez a baj, akkor hogyan lehet orvosolni?

Lehet orvosolni de nem házilag. Porszórással lehet felrakni, de ehhez ugye szerszám és szakember kell. Nem tudom mennyiért csinálnák meg, és megérné-e egyáltalán.
Lehet az új sem olyan drága, vagy egy jót keresni bontóban. Nézz utána. Meg persze előbb nézd meg a mostanit, hogy egyáltalán ez-e a baja.
Fekete64
93' Scorpió 2.0i DOHC Ghia full aut.
Avatar
fekete64
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2006 dec. 03 21:43
Tartózkodási hely: Dunaföldvár
típus: '93 Facelift 2.0 DOHC
Évjárat: 1993

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Tony » 2015 jan. 30 22:49

Először mindenféleképpen le kell szedni aztán majd okosabb leszek. Lassan lehetne nyitni egy szimering topicot. Én nem nagyon találtam. Az a baj, hogy most keddig non-stop meló van, utána tudok vmit kezdeni vele ahogy az időjárás engedi. :-(
Festékboltos
Avatar
Tony
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2010 jan. 07 19:07
Tartózkodási hely: Vecsés
típus: Ford Scorpio GHIA 2.9 24V
BOB '95 aka. BOBek
Évjárat: 1995

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Tony » 2015 jan. 31 8:41

Boldogat Gacsa!
Festékboltos
Avatar
Tony
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2010 jan. 07 19:07
Tartózkodási hely: Vecsés
típus: Ford Scorpio GHIA 2.9 24V
BOB '95 aka. BOBek
Évjárat: 1995

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Paca » 2015 jan. 31 10:50

Tony írta:A lendkereket célszerszám hijján mivel tudom megrögzíteni? Van esetleg vkinek ötlete vagy tutira bevált módszere?


ha lenn a karter akkor ott a hajtókart kiékeled egy fadarabbal. ha a váltó van lenn akkor a lendkeréken vannak lyukak,abban asszem csavar, na ott. talán mintha, úgy rémlik az önindítót ha leveszed ott is lehet valamit támasztani. amúgy,ha rejt a szíj a tárcsán levegős kulccsal lehet meg tudod indítani.
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10377
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Jules » 2015 jan. 31 12:03

Meginditashoz elektromos kerekkulcsot szoktam hasznalni, viszont a meghuzasnal Paca altal irt modszerek egyike szukseges...
Anno 120-as Skodan a bemarodott felulet miatt szivargo szimmeringeket ugy javitottuk, hogy a szimmeringgel erintkezo feluletet felpoliroztuk, lehetoleg szilikonos szimmeringet hasznaltunk es megtuningoltuk a rugojat.
"A tudománynak persze számos csodás eredménye van, én azonban sokkal jobban élvezem a boldogságot, mint az igazságot."
Avatar
Jules
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 932
Csatlakozott: 2009 okt. 10 2:21
típus: Alfa Romeo 156 1.8 TwinSpark
Volt: Ford Scorpio 2.9i Ghia
Évjárat: 1989

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: gacsa75 » 2015 jan. 31 15:29

Tony írta:Boldogat Gacsa!

Köszi! :D
Scorpio
gacsa75
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 2437
Csatlakozott: 2007 okt. 26 11:47
Tartózkodási hely: Tatabánya
típus: Scorpio 2.0
Évjárat: 1996

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Tony » 2015 jan. 31 16:08

Paca írta:
Tony írta:A lendkereket célszerszám hijján mivel tudom megrögzíteni? Van esetleg vkinek ötlete vagy tutira bevált módszere?


ha lenn a karter akkor ott a hajtókart kiékeled egy fadarabbal. ha a váltó van lenn akkor a lendkeréken vannak lyukak,abban asszem csavar, na ott. talán mintha, úgy rémlik az önindítót ha leveszed ott is lehet valamit támasztani. amúgy,ha rejt a szíj a tárcsán levegős kulccsal lehet meg tudod indítani.



Szerintem marad az önindító, bár ha a hátsóval kezdek akkor már lent lesz a váltó is, ha minden igaz a deklit nem kell leszedni, legalább is az elsőnél, a hátsóhoz még nem találtam semmilyen szakirodalmat, az elsőnek a cseréje fent van az angol honlapon.
Bocs lehet én vagyok nagyon lefáradva, de mi az hogy: "rejt a szíj a tárcsán.

Köszi :D
Festékboltos
Avatar
Tony
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2010 jan. 07 19:07
Tartózkodási hely: Vecsés
típus: Ford Scorpio GHIA 2.9 24V
BOB '95 aka. BOBek
Évjárat: 1995

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Paca » 2015 jan. 31 18:34

Tony írta:Bocs lehet én vagyok nagyon lefáradva, de mi az hogy: "rejt a szíj a tárcsán.

Köszi :D


rejt=rajt, csak nem tudok írni :D

asszem azt akartam írni,hogy ha rajta a szíj a tárcsán azzal kicsit meg lehet fékezni, és akkor a levegős kulcs biztos nem forgatja meg
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10377
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Tony » 2015 jan. 31 18:48

Így most már vili. :D
Na úgyis a puding próbája az evés, majd jövő héten kiderül.
Festékboltos
Avatar
Tony
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2010 jan. 07 19:07
Tartózkodási hely: Vecsés
típus: Ford Scorpio GHIA 2.9 24V
BOB '95 aka. BOBek
Évjárat: 1995

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Tony » 2015 feb. 04 7:51

Boldog Születésnapot Aleox!
Festékboltos
Avatar
Tony
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2010 jan. 07 19:07
Tartózkodási hely: Vecsés
típus: Ford Scorpio GHIA 2.9 24V
BOB '95 aka. BOBek
Évjárat: 1995

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: teremto » 2015 márc. 13 20:12

FORD
Avatar
teremto
GLX
GLX
 
Hozzászólások: 131
Csatlakozott: 2013 dec. 19 22:45
típus: Ford Scorpio 2.9i V6 Ghia
Évjárat: 1989

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Paca » 2015 márc. 13 20:23

Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10377
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Általános csevegö

HozzászólásSzerző: Jules » 2015 márc. 13 20:40



A VM Motori az Pözsó?
Megérdemelne egy rendesebb cikket...
"A tudománynak persze számos csodás eredménye van, én azonban sokkal jobban élvezem a boldogságot, mint az igazságot."
Avatar
Jules
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 932
Csatlakozott: 2009 okt. 10 2:21
típus: Alfa Romeo 156 1.8 TwinSpark
Volt: Ford Scorpio 2.9i Ghia
Évjárat: 1989

ElőzőKövetkező

Vissza: Index fórum

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég

cron