Elektromos gondok

Általános müszaki problémák, kérdések.

Re: Elektromos gondok

HozzászólásSzerző: Jules » 2012 dec. 28 23:44

Az osszes ajtokapcsolo a vilagitas figyelmezteto modulba van kotve es onnan megy a kozositett vezetek a belso vilagitashoz A vilagitas figyelmezteto modul gyufasdoboznal kicsit nagyobb es a muszerfal mogott a tuzfalra van rogzitve a kocsi kozepvonalatol picit balra.
Sikeres hibakeresest es boldog uj evet!
"A tudománynak persze számos csodás eredménye van, én azonban sokkal jobban élvezem a boldogságot, mint az igazságot."
Avatar
Jules
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 933
Csatlakozott: 2009 okt. 10 2:21
típus: Alfa Romeo 156 1.8 TwinSpark
Volt: Ford Scorpio 2.9i Ghia
Évjárat: 1989

Re: Elektromos gondok

HozzászólásSzerző: zoltan68 » 2012 dec. 29 10:11

Jules írta:Az osszes ajtokapcsolo a vilagitas figyelmezteto modulba van kotve es onnan megy a kozositett vezetek a belso vilagitashoz A vilagitas figyelmezteto modul gyufasdoboznal kicsit nagyobb es a muszerfal mogott a tuzfalra van rogzitve a kocsi kozepvonalatol picit balra.
Sikeres hibakeresest es boldog uj evet!


köszönöm a segítséget. Ez a modul cserélhető? illetve ki lehet e iktatni nagy munka nélkül? B.U.É.K.
zoltan68
CL
CL
 
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2012 márc. 06 20:24
Tartózkodási hely: Zsámbék
típus: Ford Scorpio 2.9i Ghia Executive
Évjárat: 1994

Re: Elektromos gondok

HozzászólásSzerző: Jules » 2013 jan. 11 13:06

Sziasztok!

Meg tudjátok írni, hogy '89-es MK1-esben (2.9 Cologne) hova van testelve a computer, hátsó ablak fűtés, fűtés ventillátor, klima hűtő ventillátor?

Köszi
"A tudománynak persze számos csodás eredménye van, én azonban sokkal jobban élvezem a boldogságot, mint az igazságot."
Avatar
Jules
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 933
Csatlakozott: 2009 okt. 10 2:21
típus: Alfa Romeo 156 1.8 TwinSpark
Volt: Ford Scorpio 2.9i Ghia
Évjárat: 1989

bizti tabla

HozzászólásSzerző: stavi » 2013 márc. 13 7:32

Sziasztok.
Bekaba, a bal oldali (nagy) biztositek tabla hogyan jon ki? Az addig oke, h a csattot felnyitom a kabelcsatinal, meg korbe kiakasztom a fuleket, de meg sem mozdul. Fogja meg vmi bentrol a muszerfal alol is? Vagy jon az csak cibaljam Jobban? :)
koszonom
Avatar
stavi
GLX
GLX
 
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2010 márc. 19 23:28
Tartózkodási hely: Sátoraljaújhely
típus: 2.5TD 125Le '97, 2.5TD 116Le '96, 2.0 16v 136Le '96...
Évjárat: 1997

Re: bizti tabla

HozzászólásSzerző: Paca » 2013 márc. 13 8:38

stavi írta:Sziasztok.
Bekaba, a bal oldali (nagy) biztositek tabla hogyan jon ki? Az addig oke, h a csattot felnyitom a kabelcsatinal, meg korbe kiakasztom a fuleket, de meg sem mozdul. Fogja meg vmi bentrol a muszerfal alol is? Vagy jon az csak cibaljam Jobban? :)
koszonom

alulról,utastérből 10es dugókulcs, 4db M6 anya, sok hosszabbítóval,meg törött nyakkal és alkarral hanyatt fekve,sok szitkozódással,néhány bőrhiánnyal a kezeken... :D meg egy rakás színes csati,amit csak innen tudsz kibe dugni. és mindnek az oldalán van kicsi lapos rögzítőpöcök,hogy még nagyobb sz*pás legyen. de ne idageskedj,mert impotenciát okoz : :lol:
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: bizti tabla

HozzászólásSzerző: stavi » 2013 márc. 13 13:00

Paca írta:alulról,utastérből 10es dugókulcs, 4db M6 anya, sok hosszabbítóval,meg törött nyakkal és alkarral hanyatt fekve,sok szitkozódással,néhány bőrhiánnyal a kezeken... :D meg egy rakás színes csati,amit csak innen tudsz kibe dugni. és mindnek az oldalán van kicsi lapos rögzítőpöcök,hogy még nagyobb sz*pás legyen. de ne idageskedj,mert impotenciát okoz : :lol:


Jo moka lesz.
koszonom
:notw: :notw:
Avatar
stavi
GLX
GLX
 
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2010 márc. 19 23:28
Tartózkodási hely: Sátoraljaújhely
típus: 2.5TD 125Le '97, 2.5TD 116Le '96, 2.0 16v 136Le '96...
Évjárat: 1997

Re: bizti tabla

HozzászólásSzerző: Paca » 2013 márc. 13 17:27

stavi írta:
Paca írta:alulról,utastérből 10es dugókulcs, 4db M6 anya, sok hosszabbítóval,meg törött nyakkal és alkarral hanyatt fekve,sok szitkozódással,néhány bőrhiánnyal a kezeken... :D meg egy rakás színes csati,amit csak innen tudsz kibe dugni. és mindnek az oldalán van kicsi lapos rögzítőpöcök,hogy még nagyobb sz*pás legyen. de ne idageskedj,mert impotenciát okoz : :lol:


Jo moka lesz.
koszonom
:notw: :notw:


nincsmit! majd mesélj
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: bizti tabla

HozzászólásSzerző: Trigolasjaja » 2013 márc. 13 19:03

stavi írta:Jo moka lesz.
koszonom
:notw: :notw:



De még milyen jó :)

Apropó. kitisztítottam a kis biztitáblát most hétfőn. mikor rátettem az akkura a kocsit, behúzott 1 relé, hallottam hogy kattan. ez normális? vagy ilyenkor minden relének oldania kellene?
" A pesszimista a sötétséget látja az alagútban, az optimista a fényt az alagút végén, a realista a közelgő vonat lámpáit, a mozdonyvezető pedig három idiótát a síneken "
Avatar
Trigolasjaja
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 1285
Csatlakozott: 2010 aug. 06 21:47
Tartózkodási hely: Mikebuda
típus: Béka 2,0 16v Ghia sedan -Loden Green Űrhajó
Évjárat: 1995

Re: bizti tabla

HozzászólásSzerző: stavi » 2013 márc. 13 19:24

Paca írta:
nincsmit! majd mesélj


Óhogyaza.... Sapkát földhözcsapkodós smile :)
Na majd vasarnap, akkor lesz ido lebontani az eget is ;) az már csak elèg lesz hozza.
Avatar
stavi
GLX
GLX
 
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2010 márc. 19 23:28
Tartózkodási hely: Sátoraljaújhely
típus: 2.5TD 125Le '97, 2.5TD 116Le '96, 2.0 16v 136Le '96...
Évjárat: 1997

Re: bizti tabla

HozzászólásSzerző: Overvoltage » 2013 márc. 13 22:19

Trigolasjaja írta:Apropó. kitisztítottam a kis biztitáblát most hétfőn. mikor rátettem az akkura a kocsit, behúzott 1 relé, hallottam hogy kattan. ez normális? vagy ilyenkor minden relének oldania kellene?


Nálam ha nincs gyújtás nem csinál ilyet.

Egyébként nálam az az érdekes, hogy a biztosíték táblán belül elveszik az áram :shock: Már nem emlékszem melyik lámpánál volt ez a gond, de a biztosítékig eljutott az áram, a biztosíték is jó volt és meg is pucoltuk kétszer az összes érintkezőt a táblában, de a biztosíték és a biztitábla elején lévő csatlakozó között valahogy nem jutott át az áram... Méregettem is multival. Pedig a biztosítéktól a csatlakozóig csak 1 rézlemez van aminek el kéne vinnie az áramot. Biztos a mumus volt, vagy nemtudom :D Majd nekiállok egyszer szétszedni és méregetni 8)
Avatar
Overvoltage
GLX
GLX
 
Hozzászólások: 101
Csatlakozott: 2012 jan. 25 15:58
Tartózkodási hely: Kaposvár
típus: 2.0 16v LPG Béka
Évjárat: 1995

Re: bizti tabla

HozzászólásSzerző: Trigolasjaja » 2013 márc. 13 23:07

Overvoltage írta:
Trigolasjaja írta:Apropó. kitisztítottam a kis biztitáblát most hétfőn. mikor rátettem az akkura a kocsit, behúzott 1 relé, hallottam hogy kattan. ez normális? vagy ilyenkor minden relének oldania kellene?


Nálam ha nincs gyújtás nem csinál ilyet.

Egyébként nálam az az érdekes, hogy a biztosíték táblán belül elveszik az áram :shock: Már nem emlékszem melyik lámpánál volt ez a gond, de a biztosítékig eljutott az áram, a biztosíték is jó volt és meg is pucoltuk kétszer az összes érintkezőt a táblában, de a biztosíték és a biztitábla elején lévő csatlakozó között valahogy nem jutott át az áram... Méregettem is multival. Pedig a biztosítéktól a csatlakozóig csak 1 rézlemez van aminek el kéne vinnie az áramot. Biztos a mumus volt, vagy nemtudom :D Majd nekiállok egyszer szétszedni és méregetni 8)


ez a probléma nekem is fent állt. és a baloldali lámpa volt az.
nem veszik el ki is jön az csak a biztosíték tábla alatt amenyik csatlakozóra kijön van 1 áthidalás csatlakozón belül ha azta vezetéket megmozgatod jó esélyel újra világítani fog.

halvány lila gőzöm sincs merről kellene nekiállni ennek a problémának hogy ne húzzon be a relé.
" A pesszimista a sötétséget látja az alagútban, az optimista a fényt az alagút végén, a realista a közelgő vonat lámpáit, a mozdonyvezető pedig három idiótát a síneken "
Avatar
Trigolasjaja
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 1285
Csatlakozott: 2010 aug. 06 21:47
Tartózkodási hely: Mikebuda
típus: Béka 2,0 16v Ghia sedan -Loden Green Űrhajó
Évjárat: 1995

Re: bizti tabla

HozzászólásSzerző: Paca » 2013 márc. 14 0:36

Trigolasjaja írta:
halvány lila gőzöm sincs merről kellene nekiállni ennek a problémának hogy ne húzzon be a relé.


onnan,hogy melyik relé az
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: bizti tabla

HozzászólásSzerző: Trigolasjaja » 2013 márc. 14 0:51

Paca írta:
Trigolasjaja írta:
halvány lila gőzöm sincs merről kellene nekiállni ennek a problémának hogy ne húzzon be a relé.


onnan,hogy melyik relé az



szerintem van vagy 3om. kis biztosítékban is meg a nagyban is van.elvileg most jön a szar idő jövő7en javul és nekiálok kiszedegetni hogy melyik az pontosan.
" A pesszimista a sötétséget látja az alagútban, az optimista a fényt az alagút végén, a realista a közelgő vonat lámpáit, a mozdonyvezető pedig három idiótát a síneken "
Avatar
Trigolasjaja
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 1285
Csatlakozott: 2010 aug. 06 21:47
Tartózkodási hely: Mikebuda
típus: Béka 2,0 16v Ghia sedan -Loden Green Űrhajó
Évjárat: 1995

Re: bizti tabla

HozzászólásSzerző: Overvoltage » 2013 márc. 14 12:06

Trigolasjaja írta:ez a probléma nekem is fent állt. és a baloldali lámpa volt az.
nem veszik el ki is jön az csak a biztosíték tábla alatt amenyik csatlakozóra kijön van 1 áthidalás csatlakozón belül ha azta vezetéket megmozgatod jó esélyel újra világítani fog.

Köszi megnézem.
Trigolasjaja írta:szerintem van vagy 3om. kis biztosítékban is meg a nagyban is van.elvileg most jön a szar idő jövő7en javul és nekiálok kiszedegetni hogy melyik az pontosan.


Ha kiveszed a kulcsot elalszik minden a műszercsoporton? Nálam amikor beázott a nagy biztitábla rajta maradt a gyújtás ha kivettem a kulcsot. Meg égett a féklámpa.
Avatar
Overvoltage
GLX
GLX
 
Hozzászólások: 101
Csatlakozott: 2012 jan. 25 15:58
Tartózkodási hely: Kaposvár
típus: 2.0 16v LPG Béka
Évjárat: 1995

Re: bizti tabla

HozzászólásSzerző: Trigolasjaja » 2013 márc. 14 12:22

Overvoltage írta:
Trigolasjaja írta:szerintem van vagy 3om. kis biztosítékban is meg a nagyban is van.elvileg most jön a szar idő jövő7en javul és nekiálok kiszedegetni hogy melyik az pontosan.


Ha kiveszed a kulcsot elalszik minden a műszercsoporton? Nálam amikor beázott a nagy biztitábla rajta maradt a gyújtás ha kivettem a kulcsot. Meg égett a féklámpa.


beszarok mennyire hasonló a problémánk.
Pacával kivettük a napfénytetőnek a biztosítékját így kialszik a műszercsoport kulcs kivételekor(DE! a napfénytető műlyködik ettől független hogy nincs biztosítékja). ha beteszem a biztosítékot világít minden mint a karácsonyfa ha kiveszem ha beteszem a kulcsot. pedig átvezetékezve is van.
pedig a táblát cseréltük sőt... azóta takarítottam is már.
" A pesszimista a sötétséget látja az alagútban, az optimista a fényt az alagút végén, a realista a közelgő vonat lámpáit, a mozdonyvezető pedig három idiótát a síneken "
Avatar
Trigolasjaja
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 1285
Csatlakozott: 2010 aug. 06 21:47
Tartózkodási hely: Mikebuda
típus: Béka 2,0 16v Ghia sedan -Loden Green Űrhajó
Évjárat: 1995

Re: bizti tabla

HozzászólásSzerző: Overvoltage » 2013 márc. 14 12:33

Trigolasjaja írta:beszarok mennyire hasonló a problémánk.
Pacával kivettük a napfénytetőnek a biztosítékját így kialszik a műszercsoport kulcs kivételekor(DE! a napfénytető műlyködik ettől független hogy nincs biztosítékja). ha beteszem a biztosítékot világít minden mint a karácsonyfa ha kiveszem ha beteszem a kulcsot. pedig átvezetékezve is van.
pedig a táblát cseréltük sőt... azóta takarítottam is már.

Nálam a biztitábla eleje el volt elrepedve, azon a reggeli harmat is képes volt mindent rövidre zárni. Lehet hogy nálad is ilyesmit kell keresni.
Avatar
Overvoltage
GLX
GLX
 
Hozzászólások: 101
Csatlakozott: 2012 jan. 25 15:58
Tartózkodási hely: Kaposvár
típus: 2.0 16v LPG Béka
Évjárat: 1995

Re: bizti tabla

HozzászólásSzerző: Trigolasjaja » 2013 márc. 14 20:38

Overvoltage írta:
Trigolasjaja írta:beszarok mennyire hasonló a problémánk.
Pacával kivettük a napfénytetőnek a biztosítékját így kialszik a műszercsoport kulcs kivételekor(DE! a napfénytető műlyködik ettől független hogy nincs biztosítékja). ha beteszem a biztosítékot világít minden mint a karácsonyfa ha kiveszem ha beteszem a kulcsot. pedig átvezetékezve is van.
pedig a táblát cseréltük sőt... azóta takarítottam is már.

Nálam a biztitábla eleje el volt elrepedve, azon a reggeli harmat is képes volt mindent rövidre zárni. Lehet hogy nálad is ilyesmit kell keresni.


kivehetem még 5ször is akkor sem lessz megoldva ez a probléma. tisztább nem lessz.

azon gondolkodtam hogyha ennyire beázik márpedig amit kivettem belőle legelső biztosíték táblát az olyan szinten korrodált volt hogy az soha nem volt takarítva.
most arra gondolok hogy a motortér felől beázott és átcsorgott volna a benne lévő nedvesség az utastérben lévő rácsatlakozó vezetékeknek a kiálásaira és szétégette volna őket? nemláttam a csatlakozókat megégve egyet sem.
mert ez a lámpás történet is ilyen volt hogy bent alulról megmozgattam a vezetéket és műlyködött. azóta is jó.
" A pesszimista a sötétséget látja az alagútban, az optimista a fényt az alagút végén, a realista a közelgő vonat lámpáit, a mozdonyvezető pedig három idiótát a síneken "
Avatar
Trigolasjaja
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 1285
Csatlakozott: 2010 aug. 06 21:47
Tartózkodási hely: Mikebuda
típus: Béka 2,0 16v Ghia sedan -Loden Green Űrhajó
Évjárat: 1995

Re: Elektromos gondok

HozzászólásSzerző: gondolat » 2013 ápr. 17 15:37

Sziasztok.

Az a nagy gondom ,hogy a feklampam allandoan vilagit. mar kicsereltek a fekpedalnal levo kapcsolot a promlema fent maradt. :cry: valakinek van otlete mi lehet a gond esetleg valaki jart mar igy? koszi
gondolat
CL
CL
 
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2013 ápr. 15 19:15
Tartózkodási hely: Nemetorszag
típus: Scorpio 2.0 ghia
Évjárat: 1996

Re: Elektromos gondok

HozzászólásSzerző: Overvoltage » 2013 ápr. 22 13:39

gondolat írta:Sziasztok.

Az a nagy gondom ,hogy a feklampam allandoan vilagit. mar kicsereltek a fekpedalnal levo kapcsolot a promlema fent maradt. :cry: valakinek van otlete mi lehet a gond esetleg valaki jart mar igy? koszi


Hello!

A vezető oldali biztosítéktáblát nézd meg, nálam ott volt a probléma ezügyben. Ezzel együtt volt folyamatos gyújtás is az autóban. Ki kell venni, alulról 4 csavar fogja az utastérben a műszerfal alatt. Utána kiveszed belőle a rétegeket és egyesével átvizslatod és megpucolod.
Avatar
Overvoltage
GLX
GLX
 
Hozzászólások: 101
Csatlakozott: 2012 jan. 25 15:58
Tartózkodási hely: Kaposvár
típus: 2.0 16v LPG Béka
Évjárat: 1995

Re: Elektromos gondok

HozzászólásSzerző: vision23 » 2013 máj. 07 18:01

Sziasztok
Igazából nem is elektromos gondom van csak nem tudom hova írjam.
Hol lehet beszerezni a 95 békához a jobb első lámpához azt a gumi tömítést amit már sajnos egy kicsit meg evett az idő és napfény?
Avatar
vision23
GL
GL
 
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: 2013 ápr. 29 18:04
Tartózkodási hely: Üllő
típus: Ford scorpio
Évjárat: 1995

Re: Elektromos gondok

HozzászólásSzerző: Paca » 2013 máj. 07 20:39

próbáld elérni Köbüki polgártársat, lehet tud segíteni :)
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Elektromos gondok

HozzászólásSzerző: gondolat » 2013 máj. 13 8:59

Overvoltage írta:
gondolat írta:Sziasztok.

Az a nagy gondom ,hogy a feklampam allandoan vilagit. mar kicsereltek a fekpedalnal levo kapcsolot a promlema fent maradt. :cry: valakinek van otlete mi lehet a gond esetleg valaki jart mar igy? koszi


Hello!

A vezető oldali biztosítéktáblát nézd meg, nálam ott volt a probléma ezügyben. Ezzel együtt volt folyamatos gyújtás is az autóban. Ki kell venni, alulról 4 csavar fogja az utastérben a műszerfal alatt. Utána kiveszed belőle a rétegeket és egyesével átvizslatod és megpucolod.



köszi a problema megoldodott, bar szerintem a Henry Ford es osszes tervezojenek a felmenoje folyamatossan csuklot mire kiszedtem. :) , ja viszont most meg nem megy az auto. :) a motor teker de nem hajlando elindulni. utoljara az csinalta velem, hogy leallt, aztan mikor ujrainditottam a fordulatszam 1800-as volt bettetem D-be elindult es kb 100 m-utan leallt es azota semmi.a benzinpumpat nem hallom. mar kicsereltuk a pumpat,a beszereles elott kiprobaltuk mukodik. a veszkapcsolo sem ugrott ki, nem lehet a coputert problema van?nem lehet valahogy nullazni ? lehet nem torlodot a hibauzenet? kezdek kicsit elkenödni,
gondolat
CL
CL
 
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2013 ápr. 15 19:15
Tartózkodási hely: Nemetorszag
típus: Scorpio 2.0 ghia
Évjárat: 1996

Re: Elektromos gondok

HozzászólásSzerző: Paca » 2013 máj. 13 22:19

gondolat írta:

köszi a problema megoldodott, bar szerintem a Henry Ford es osszes tervezojenek a felmenoje folyamatossan csuklot mire kiszedtem. :) , ja viszont most meg nem megy az auto. :) a motor teker de nem hajlando elindulni. utoljara az csinalta velem, hogy leallt, aztan mikor ujrainditottam a fordulatszam 1800-as volt bettetem D-be elindult es kb 100 m-utan leallt es azota semmi.a benzinpumpat nem hallom. mar kicsereltuk a pumpat,a beszereles elott kiprobaltuk mukodik. a veszkapcsolo sem ugrott ki, nem lehet a coputert problema van?nem lehet valahogy nullazni ? lehet nem torlodot a hibauzenet? kezdek kicsit elkenödni,


ne keseredj el,ez nagyjából mindegykünkkel megesett. a rossz hir az,hogy át kell kábeloznod motorvezérlést és a gyújtásmodult, a jó,hogy házilag is megteheted.

jó nagy téma,de kitárgyaltuk már rendesen,csak meg kéne keresned. ha jól fölfújod a pofádat 2 nap alatt megvagy,utána viszont van egy egész jó autód!
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Elektromos gondok

HozzászólásSzerző: gondolat » 2013 máj. 17 6:52

Paca írta:
gondolat írta:

köszi a problema megoldodott, bar szerintem a Henry Ford es osszes tervezojenek a felmenoje folyamatossan csuklot mire kiszedtem. :) , ja viszont most meg nem megy az auto. :) a motor teker de nem hajlando elindulni. utoljara az csinalta velem, hogy leallt, aztan mikor ujrainditottam a fordulatszam 1800-as volt bettetem D-be elindult es kb 100 m-utan leallt es azota semmi.a benzinpumpat nem hallom. mar kicsereltuk a pumpat,a beszereles elott kiprobaltuk mukodik. a veszkapcsolo sem ugrott ki, nem lehet a coputert problema van?nem lehet valahogy nullazni ? lehet nem torlodot a hibauzenet? kezdek kicsit elkenödni,


ne keseredj el,ez nagyjából mindegykünkkel megesett. a rossz hir az,hogy át kell kábeloznod motorvezérlést és a gyújtásmodult, a jó,hogy házilag is megteheted.

jó nagy téma,de kitárgyaltuk már rendesen,csak meg kéne keresned. ha jól fölfújod a pofádat 2 nap alatt megvagy,utána viszont van egy egész jó autód!



A motorhoz komplett uj kabelkotegett vettem. a motor megsem indul. akkor meg egy kerdes es szerintem nem lesz tobb a temahoz kapcsolodva. a gyujtaskapcsolom rohadtul akadozik es neha kontaktpromlemaja is van. Hiaba tekerem el a kulcsot es probalom inditani a szelvedonel levo piros led csak villog es nem alszik el. nem lehet hogy a gyujtaskapcsolom ment el es nem engedi az inditasgatlot feloldani? a muszercsoporton az osszes viszajelzo mukodik mikor elforditom de a motort csak tekeri de nem kapja el.
gondolat
CL
CL
 
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2013 ápr. 15 19:15
Tartózkodási hely: Nemetorszag
típus: Scorpio 2.0 ghia
Évjárat: 1996

Re: Elektromos gondok

HozzászólásSzerző: Paca » 2013 máj. 17 8:15

gondolat írta:
Paca írta:ne keseredj el,ez nagyjából mindegykünkkel megesett. a rossz hir az,hogy át kell kábeloznod motorvezérlést és a gyújtásmodult, a jó,hogy házilag is megteheted.

jó nagy téma,de kitárgyaltuk már rendesen,csak meg kéne keresned. ha jól fölfújod a pofádat 2 nap alatt megvagy,utána viszont van egy egész jó autód!



A motorhoz komplett uj kabelkotegett vettem. a motor megsem indul. akkor meg egy kerdes es szerintem nem lesz tobb a temahoz kapcsolodva. a gyujtaskapcsolom rohadtul akadozik es neha kontaktpromlemaja is van. Hiaba tekerem el a kulcsot es probalom inditani a szelvedonel levo piros led csak villog es nem alszik el. nem lehet hogy a gyujtaskapcsolom ment el es nem engedi az inditasgatlot feloldani? a muszercsoporton az osszes viszajelzo mukodik mikor elforditom de a motort csak tekeri de nem kapja el.


a piros led akkor is villog,ha pl. kiverődik az egyik vezérlőbizti. nézd át őket. biztitáblát már rendbetetted?
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Elektromos gondok

HozzászólásSzerző: gondolat » 2013 máj. 17 21:51

a piros led akkor is villog,ha pl. kiverődik az egyik vezérlőbizti. nézd át őket. biztitáblát már rendbetetted?[/quote]


igen,az rendben van mar nem vagja szet a biztiket. nagy nyomasu levegovel ki lett fujva + kontaktsprayel meg lett csinalva az egesz. de azon gondokodtam meg hogy a relek nem-e mehettek tonkre attol hogy zarlat alatt volt a rendszer? azon gondolkodtam nem e lenn jo ha a komplett relecsomagot megvennem ujjonan? es csak az a ket biztitabla van ugye? nincs mashol az utasterbe mondjuk eldugva valahol?
gondolat
CL
CL
 
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2013 ápr. 15 19:15
Tartózkodási hely: Nemetorszag
típus: Scorpio 2.0 ghia
Évjárat: 1996

Re: Elektromos gondok

HozzászólásSzerző: fekete64 » 2013 máj. 18 8:51

gondolat írta:a piros led akkor is villog,ha pl. kiverődik az egyik vezérlőbizti. nézd át őket. biztitáblát már rendbetetted?



gondolat írta:igen,az rendben van mar nem vagja szet a biztiket. nagy nyomasu levegovel ki lett fujva + kontaktsprayel meg lett csinalva az egesz. de azon gondokodtam meg hogy a relek nem-e mehettek tonkre attol hogy zarlat alatt volt a rendszer? azon gondolkodtam nem e lenn jo ha a komplett relecsomagot megvennem ujjonan? es csak az a ket biztitabla van ugye? nincs mashol az utasterbe mondjuk eldugva valahol?

A reléket egyszerűen le tudod ellenőrizni hogy működnek-e. Kiveszed a helyéről, adsz neki 12V-ot, ha kattan akkor működik, felesleges venni újat.
Viszont ha a bizti táblát nem szedted atomjára, vagy is a rétegeket egyesével szét, csak levegőt fújtál a házba, akkor annak semmi értelme!
Akkor továbbra is ott lesz a hiba, zárlat vagy szakadás.
Fekete64
93' Scorpió 2.0i DOHC Ghia full aut.
Avatar
fekete64
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 869
Csatlakozott: 2006 dec. 03 21:43
Tartózkodási hely: Dunaföldvár
típus: '93 Facelift 2.0 DOHC
Évjárat: 1993

Re: Elektromos gondok

HozzászólásSzerző: gondolat » 2013 máj. 18 16:53

fekete64 írta:
gondolat írta:a piros led akkor is villog,ha pl. kiverődik az egyik vezérlőbizti. nézd át őket. biztitáblát már rendbetetted?



gondolat írta:igen,az rendben van mar nem vagja szet a biztiket. nagy nyomasu levegovel ki lett fujva + kontaktsprayel meg lett csinalva az egesz. de azon gondokodtam meg hogy a relek nem-e mehettek tonkre attol hogy zarlat alatt volt a rendszer? azon gondolkodtam nem e lenn jo ha a komplett relecsomagot megvennem ujjonan? es csak az a ket biztitabla van ugye? nincs mashol az utasterbe mondjuk eldugva valahol?

A reléket egyszerűen le tudod ellenőrizni hogy működnek-e. Kiveszed a helyéről, adsz neki 12V-ot, ha kattan akkor működik, felesleges venni újat.
Viszont ha a bizti táblát nem szedted atomjára, vagy is a rétegeket egyesével szét, csak levegőt fújtál a házba, akkor annak semmi értelme!
Akkor továbbra is ott lesz a hiba, zárlat vagy szakadás.



ki lett szedve, de nem lett atomjaira szedve. akkor probald ujra. megcsinalom megint. :(
gondolat
CL
CL
 
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2013 ápr. 15 19:15
Tartózkodási hely: Nemetorszag
típus: Scorpio 2.0 ghia
Évjárat: 1996

Re: Elektromos gondok

HozzászólásSzerző: Trigolasjaja » 2013 máj. 18 21:11

atomjaira szeded mind a 2őt és majd hümmögnifogsz mikor meglátod miért. összekeverni nemtudod elvileg nyugodtan kapd szét. csiszold meg.
" A pesszimista a sötétséget látja az alagútban, az optimista a fényt az alagút végén, a realista a közelgő vonat lámpáit, a mozdonyvezető pedig három idiótát a síneken "
Avatar
Trigolasjaja
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 1285
Csatlakozott: 2010 aug. 06 21:47
Tartózkodási hely: Mikebuda
típus: Béka 2,0 16v Ghia sedan -Loden Green Űrhajó
Évjárat: 1995

Re: Elektromos gondok

HozzászólásSzerző: gondolat » 2013 máj. 22 13:07

szetszedtem atomjaira :) tiszta mint az ujszülött lelkiismerete. megvan a gond. az injektor vegen van egy membran amin keresztül jut be a benzin. na az ment el. :) jo hir hogy megvan a rossz hogy mar nem gyartjak :)
gondolat
CL
CL
 
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2013 ápr. 15 19:15
Tartózkodási hely: Nemetorszag
típus: Scorpio 2.0 ghia
Évjárat: 1996

ElőzőKövetkező

Vissza: Általános müszaki problémák

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron