még mindig a motortéri vezérlö kábelkorbács

Általános müszaki problémák, kérdések.

Re: még mindig a motortéri vezérlö kábelkorbács

HozzászólásSzerző: Tony » 2015 feb. 28 20:33

Van egy kis adag fejleményem a héten nem tudtam bütykölni. Illetve hét közben be tudtam már indítani a vasat. Egy ideig nagyon egyenetlenül járt a motor, aztán gondolt egyet és szépen kisimult a járása is. Utána megint dadogott és nagyon sötét füst jött ki a kipufogóból. Sikerült viszont a motort üzemi hőfokra melegíteni. Ma megint indult szépen egyenletesen jár. Néha egy nagyon kicsit mintha kihagyna. Holnap kábelezés befejez. Sajnos a légtömegmérőm teljesen meghülyíti a motor járását, így le van húzva ideiglenesen, Elvileg hétfőn megyek Örshöz cuccokért, bár még ő még nem tud róla. :D Majd hétfőn felhívom, hogy ráér-e. Hozok légtömegmérőt is, az enyémen ugyanis el van törve a csatlakozó. Így viszont nincs alapjáratom, de a folytószelepnél van egy csavar rajta egy anyával azzal lehet szabályozni a végállását, így sikerült belőni az alapjáratot is. És ami nagyon tetszik, hogy üzemmeleg mocinál az alapjárati fogyim 0,8-1,0 L/h. Na ilyet még sosem produkált. Mindig 1,3-1,5 között pulzált. Holnap már otthon alszik a masina remélem. Milyen jó volt hallani a hangját... :D
Holnap folyt. köv.
Már időszerű lesz ha működik, mert asszony Suzukiját is vizsgáztatni kell és még van azon is egy pár napos munka, addig meg nem árt, hogy ha van mivel közlekedni is.
Festékboltos
Avatar
Tony
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 776
Csatlakozott: 2010 jan. 07 19:07
Tartózkodási hely: Vecsés
típus: Ford Scorpio GHIA 2.9 24V
BOB '95 aka. BOBek
Évjárat: 1995

Re: még mindig a motortéri vezérlö kábelkorbács

HozzászólásSzerző: stavi » 2015 feb. 28 20:54

Nah :) már vártuk az infót. Csak így tovább
Avatar
stavi
GLX
GLX
 
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2010 márc. 19 23:28
Tartózkodási hely: Sátoraljaújhely
típus: 2.5TD 125Le '97, 2.5TD 116Le '96, 2.0 16v 136Le '96...
Évjárat: 1997

Re: még mindig a motortéri vezérlö kábelkorbács

HozzászólásSzerző: temporary » 2015 márc. 01 10:58

Akkor alakulsz te is. Hajrá!
temporary
CL
CL
 
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2015 feb. 16 22:32
típus: Ford Scorpio 2.0L 16V
Évjárat: 1995

Re: még mindig a motortéri vezérlö kábelkorbács

HozzászólásSzerző: Tony » 2015 márc. 02 10:15

Na tegnap még visszamaradt 5 vagy 6 szálam. Azt már nem tudtam megcsinálni. 2 problémám még van ami kicsit aggaszt. Ha gyújtást adok a vasnak a tolató lámpám egyből bekapcsol és az anyós oldali tükröm megindul lefelé, gyanítom, hogy valami a váltónál b*szakszik, viszont indul a vas és R-ben nem kéne neki . Picit már gurultam is vele. D-R sebességeket szépen veszi. Illetve néha gondol egyet nincs bent a gyújtáskapcsolóban a kulcs és kivillan minden a műszerfalon, mintha gyújtáson lenne. Tegnap egyszer be is riasztott. Ötletek esetleg a hibák orvoslására?
Festékboltos
Avatar
Tony
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 776
Csatlakozott: 2010 jan. 07 19:07
Tartózkodási hely: Vecsés
típus: Ford Scorpio GHIA 2.9 24V
BOB '95 aka. BOBek
Évjárat: 1995

Re: még mindig a motortéri vezérlö kábelkorbács

HozzászólásSzerző: bear64 » 2015 márc. 03 14:23

Vagy a bal oldali bizti tábla kontaktos vagy én hallottam már az aksi saru kontakthibájánál ilyen jelenséget.
90-es 2.0 DOHC GL-Ghia-béka volt
2005-ös Chevrolet Lacetti 1.6 16V volt
90-es 2.9 V6 Cologne Ghia volt
95-ös cosworth volt
95-ös béka 2.0 16V Ghia "aranybéka" volt
96-os Mazda 626 1.8i és 99-es Ford Mondeo ST 200
Avatar
bear64
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 1186
Csatlakozott: 2006 dec. 04 21:59
Tartózkodási hely: budapest
típus: Ford Scorpio 2.0 16V sedan
Évjárat: 1995

Re: még mindig a motortéri vezérlö kábelkorbács

HozzászólásSzerző: Tony » 2015 márc. 03 22:36

A vezető oldali bizti tábla még nem volt kikapva. Ha nagyon nem javul akkor lehet megvizslatom azt is. Persze az akku saruval kezdek. A kockacsatitól és a komp közötti kábelek készen vannak. Légtömegmérő cserélve. Motor szépen jár, viszont ahol a fékrásegítőtől megy be a vákum a szívósorba egy vékony kis csőben ott sajnos az O gyűrű megadta magát és kicsit kifúj. Féktisztítót ha ráfújok kixsit fullad a motor. Illetve tegnap voltam Örsnél 1-2 cuccért elszomorított egy kicsit. Azt mondta, hogy ha azt akarja az ember, hogy tuti legyen a kábelezés, akkor az egész köteget, ami megy a tűzfalon a motortér felé vissza kell húzni az utastér irányába és úgy csere. Szóval amit most csináltam az inkább csak tűzoltó munka volt. De a lényeg, hogy kész van és jó. Most az a lényeg, hogy üzembiztos és jó legyen, míg a párom kocsija le nem vizsģázik. Hét végén fogok menni itt a környékünkön egy keveset, hogy teszteljem a masinát. És mindenkinek köszönöm még egyszer a segítséget.
Festékboltos
Avatar
Tony
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 776
Csatlakozott: 2010 jan. 07 19:07
Tartózkodási hely: Vecsés
típus: Ford Scorpio GHIA 2.9 24V
BOB '95 aka. BOBek
Évjárat: 1995

Re: még mindig a motortéri vezérlö kábelkorbács

HozzászólásSzerző: Tony » 2015 márc. 09 20:52

Na tegnap megvolt a teszt kör. Hibátlan lett a masina járása, sztem a fogyasztás is javult. Még egyelőre 10km-t mentem csak*. A tolató lámpa probléma még fent áll, viszont, ha megmozgatom a nagy köteget ami megy az ABS irányába, akkor van hogy elalszik. Tehát egyelőre a probléma forrása ott lesz, nem a biztosíték táblában. Áprilisban szeretnék neki állni a teljes motortéri köteg visszahúzásának és javításának, már alig várom. A légszűrőt visszaalakítottam a gyárira, a légtömegmérőhöz kellett tömítést gyártani, mert a régi el volt porladva. Úgyhogy egyelőre jól vizsgázott a masina. Egy csövem még hiányzik a gyári légszűrőházhoz, mégpedig a 7283797 finiskódú, ez Cossie-ban is volt? Elvileg ez a gyári cikszáma:95XF-9A675-DC.


* szerk

100km-t
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Tony 2015 márc. 10 18:39-kor.
Festékboltos
Avatar
Tony
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 776
Csatlakozott: 2010 jan. 07 19:07
Tartózkodási hely: Vecsés
típus: Ford Scorpio GHIA 2.9 24V
BOB '95 aka. BOBek
Évjárat: 1995

Re: még mindig a motortéri vezérlö kábelkorbács

HozzászólásSzerző: Paca » 2015 márc. 09 22:06

Örvendünk! Gratula
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: még mindig a motortéri vezérlö kábelkorbács

HozzászólásSzerző: temporary » 2015 márc. 11 21:11

:) Haszáld egészséggel!!!
temporary
CL
CL
 
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2015 feb. 16 22:32
típus: Ford Scorpio 2.0L 16V
Évjárat: 1995

Re: még mindig a motortéri vezérlö kábelkorbács

HozzászólásSzerző: Tony » 2015 márc. 13 9:18

Köszönöm
Festékboltos
Avatar
Tony
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 776
Csatlakozott: 2010 jan. 07 19:07
Tartózkodási hely: Vecsés
típus: Ford Scorpio GHIA 2.9 24V
BOB '95 aka. BOBek
Évjárat: 1995

Előző

Vissza: Általános müszaki problémák

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron