Diesel dolgok

Általános müszaki problémák, kérdések.

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: romulusz » 2010 dec. 08 19:31

Zsolti84 írta:hali! tényleg koszi a segítséget rendesek vagytok(ja,a mutatóm a muszerfalon jóformán megsem mozdul).

Szia!
Akkor kezdheted a termosztáttal!
romulusz
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Zsolti84 » 2010 dec. 10 20:47

koszi .
Zsolti84
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Zsolti84 » 2010 dec. 10 20:57

hát igen folytatódik a szerencsém a termosztát kicserélve . de a kocsi elosszor meleget májd langyosat és hideget fúj,a szerelo akinek elmondtam h átkellene nyomatni a futoradiátort nemmerte methogy tonkrevághatja úgyhogy marad a muvelet nekem :? na nembaj majd veszek bele valamien plusz futést mert a hidegben nincsen kedvem vizeskedni meg beletette az új fagyállót.majd tavasszal megoldom!a legrosszabb esetet is mert a kozelben van egy arc aki szétszedésre itélt egy 2literes benzines békát.alkatrész reméllem h jut.mindenkinek sok boldog baleset és gond nélkuli kilométert kivánok.
Zsolti84
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Paca » 2010 dec. 10 21:09

ha veszel bele valami fűtést akkor vedd figyelembe: 20 körül kapsz új radiátort és kohó lesz az autóban. a csere elég szívás, de nem akkora mutatvány. a honlapunkon van egy sor kép róla. azt magad csinálod akkor jössz ki a legolcsóbban.

autószerelőket mellőzd ennél a típusnál azt javaslom, amennyire csak lehet.
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: 'lucky » 2010 dec. 10 21:13

Zsolti84 írta:a szerelo akinek elmondtam h átkellene nyomatni a futoradiátort nemmerte methogy tonkrevághatja úgyhogy marad a muvelet nekem :?


Nem akkora macera mint elsöre tünik...
Ártani az átmosással kevesebbet tudsz, mint igy használni..;)
KépKép Üdv, Mázlis...:D
Avatar
'lucky
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 1554
Csatlakozott: 2009 nov. 09 22:55
Tartózkodási hely: Kék szörnyek eggyike
típus: '95. 24V 5 speed manual Turnier...
Évjárat: 1995

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Zsolti84 » 2010 dec. 10 22:58

ja kossz !autoszerelot csak végso esetbe hivok de o mostis termosztatcsere villanyok beálliása,átnézés 3000ft szerintem nem sok.a másik szerelo aki a fényszoromat és irányjelzomet csinálta o szomszéd és segit ha kell.sajnos más szerelore nemis futná :cry:
Zsolti84
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Zsolti84 » 2010 dec. 10 23:05

légyszi ha bovebben lehetne h hol talállom a képeket a futoradiátorcserérol mert nemtalállom?koszi
Zsolti84
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: C. Vieri » 2010 dec. 10 23:43

86' 2.0i GL - újratöltve

Hiszek egy Istenben
Hiszek egy Hazában

Hiszek
egy Isteni örök igazságban

Hiszek Magyarország feltámadásában!
Ámen
Avatar
C. Vieri
Adminisztrátor
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3545
Csatlakozott: 2005 máj. 24 15:26
Tartózkodási hely: Kecskemét/Pécs
típus: Ford Scorpio 2.0i GL
Évjárat: 1986

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Zsolti84 » 2010 dec. 11 20:18

koszi.hát ez nemkis melo,szétkell kapni az auto belsejét,ami nemis gond de ki az a varázsló aki osszerakja? :D
Zsolti84
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Paca » 2010 dec. 11 21:24

a legjobb,ha az rakja össze aki szétszedte :shock:
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Zsolti84 » 2010 dec. 11 22:14

ez így igaz! :)
Zsolti84
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Zsolti84 » 2010 dec. 26 16:03

hello mindenkinek szeretnék békés boldog unnepeket kivánni. :angel: :angel: :alc:
Zsolti84
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Edynr1 » 2011 jan. 24 22:59

Sziasztok,
Az lenne a kérdésem, tudja-e valaki, hogy a 125 Le-s elektromos adagolós motort be lehet -e építeni egy 116 Le.-s helyére, meg vannak-e a csatlakozók a kábelkötegben, vagy azt is cserélni kell a motorral együtt?
Edynr1
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: 'lucky » 2011 jan. 25 1:10

Edynr1 írta:Sziasztok,
Az lenne a kérdésem, tudja-e valaki, hogy a 125 Le-s elektromos adagolós motort be lehet -e építeni egy 116 Le.-s helyére, meg vannak-e a csatlakozók a kábelkötegben, vagy azt is cserélni kell a motorral együtt?

1.,Igen...beépithetö... (akár a V8 is..:D )
2.,Igen...cserélni kell a köteget és a vezérlést is...

9Le miatt ekkora macera?Vegyél egy 3.0 TDCI-t a Rangerböl... (156Le :!: ):mrgreen:
Vagy inkább egy 2.8 CRDI-t(150Le :!: )vagy 3.0 CRDI (218 Le :!: ) tennél be... :?: :mrgreen:
Potom 4-5 milláért veszel egy "vacak" CHRYSLER 300 C Touring 3.0 CRD -t s a mocit-váltot-elektronikát átpakolod a Scorpiba, a többi sallangot meg idetolhatod az udvaromra... :mrgreen: Max beleesik egy Cossi moci és 'sallangjai' .... :angel:
KépKép Üdv, Mázlis...:D
Avatar
'lucky
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 1554
Csatlakozott: 2009 nov. 09 22:55
Tartózkodási hely: Kék szörnyek eggyike
típus: '95. 24V 5 speed manual Turnier...
Évjárat: 1995

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: mmexx » 2011 ápr. 21 8:06

Hi
Simán át lehet tenni a 125 lovas motort,a 115 lovas autóba,de figyelembe kell venni,hogy a régi autóban nem olyan az elektronika.a 115 lovasról át kell tenni az adagolót a 125-re és kész.És minden marad a régiben.Alviszi a nagyobb motort a 115-ös adagoló ugyanugy,és nem kell kábelkötegetket meg komputert,meg MAF.-ot cserélgetni,beszerelni.Ennyi.Sima mocicsere,meg fel a régi adagoló.Ja! Meg a generátort is cserélni kell hpzzá,mert más a felfogatása,meg a rajta lévő vákuumszivattyú elhelyezkedése miatt..
mmexx
mmexx
GL
GL
 
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2010 márc. 03 9:43
típus: Ford Scorpio 2.5 td,"béka"kombi,1995
Évjárat: 0

Itt a baj nem kicsi? :S

HozzászólásSzerző: stavi » 2011 szept. 07 1:47

Kedves fórumtársak, dízel békások :)
Légyszi segítsetek, adjatok tippeket, mert kezdem elhagyni a bizadalmam.
Adott egy probléma, amit már egy éve nem bírok megoldani...

Hosszú lesz.. előre szolok :)
A háború és BÉKA következik :)

Adott egy 97-es TD béka (125 Le).
Másfél éve van nálam, 270e km-el az órájában. A másfél év alatt 30-35e km szaladt bele.

A történet ott kezdődött, hogy nem volt turbónyomásom, csak 2000 és 2200-as fordulat között
egy pillanatra. Így vettem az autót. Arra hamar rájöttünk, hogy vhol elszökik a nyomás. És
igen, a turbó és az intercooler között 10 centin ki volt hasadva a gumicső. Bingó, megvan a
hiba (gondoltuk). 1 hónap keresgélés, lett gumicső. Feltettük, javulás semmi. ua... Tehát
nem ott szökik el a nyomás.. Aztan cseréltünk wesgate szelepet, nem lett jó. Aztan tettünk
rá másik turbót. Azzal se lett jobb. Volt hibakiolvasás, semmi... Aztán meglett a hiba. A
map szenzor. Kapott egy utángyárotottat, és lett turbónyomás. Persze utólag okos az ember, a
map szenzor rá van kötve a a turbó nyomás szabályzó szelepére (csak a 125 Le-n van map), és
mivel nem működött, a westgate állandóan nyitva volt. Kiment a nyomás, nem a hengerbe...

Szóval lett turbóm, és itt kezdődött a háború...

Turbó nyomás alatti fordulaton (1000 és 2000 között) az autó rángat, füstől mint a disznó,
és iszonyatos kerregés hallatszik a motorból. Kalapálás. Olyankor meg is torpan. De csak
sebességbe. 1-es, 2-es, 3-as mind1. Üresbe, gázadásra semmi kalapálás, semmi kerregés. Tanakodás...
Hmmm... Mióta van ez? Mióta van turbó nyomás.. Próba a turbórol lehúztuk a map szenzor
nyomásérzékelőjét. (így a westgate állandóan nyitva van, nem megy a hengerbe a levegő). a
Kerregés megszünt, de a turbó is.
Tanakodás. Levesszük a turbót, tiszta olaj minden, de oylan szinten hogy a gumicső átázott,
az intercoolerből kiöntöttünk vagy 2 deci olajat... Hmmm... szívja az olajat nem gyengén.
Mitől kerreghet? Mivel nem tiszta levegő megy a hengerbe, hanem egy olajos trutyi elégtelen
az égés, becsörög a henger, vagy ki is hagy.. Ez magyarázhatja a rángatást, a füstöt, talán a kalapálást is. És azt is, hogy miért csak akkor kalapál, ha rajta a turbó.
Igen, de miért csak turbónyomás alatt kerreg? Ahogy megjön a turbó, megszünik a kerregés, a torpanás, megy az autó mint a disznó. Nem értettük, de minden másra van magyarázat. OK. Turbó lekötve marad, másik turbó keresés. Fél év alatt sikerült is rávalót találni :)
(ugyanis a 116 lovas, és a 125-ös turbója nem egyforma. Nálam a turbó nyomóoldala megy rá a mapra, a mapról egy másik vákumcső vissza a westgate-re. a 116osnál a nyomó oldal van bekötve a wesgatere direktbe)
2 hete megvan az új turbó. Felrakás előtt, az összes cső, intercooler, minden bizbasz tisztára mosva az olajtól. Eredmény? Maradt minden a régiben. A turbó nem nyomja az olajat, de a kerregés, kalapálás megvan. De csak 2000-2200 alatt, akkor füstöl mint a gőzmozdony, Ahogy megjön a turbó, a megindul a kocsi, a füstölés elmarad, szépen egyenletesen húz, fütyül a turbó.

Adjatok tippet, hogy ez mi az ****-től lehet?
Ami eddig történt az autón. Rögtön vásárlás után a hengerfej sikoltatás, szelepfészek becsiszolás, uj hengerfejcsavarok, tömités. Kompresszió OK. Fogyasztás jó. Télen -20 fokba pöccröff indul.
Ami még érdekes lehet, hogy fél évente eltörik egy szelephimba tartó tőcsavar.. Vagy beletörik a hengerfejbe, vagy kihúzza a menetet.. Erre is van elmélet, az előző tulaj megfőzhette a motort, és mivel az alu marha könnyen tágul, lágyul, igy elenged a menet... Még 1 himbánál van gyári furat a hengerfejbe, de kapott menetrögzítőt, biztos ami biztos alapon. A többi háromnál, a hengerfej kapott új furatot (8-as helyett 10-est), a himbatartó meg új tőcsavart (10-est)...

Adalék az eddigiekhez, ha még bírjátok. 1-2 hónapja főzi a fizet. Nem durván, de vmi van... majdnemhogy folyamatosan megy a venti, de a normál hőfokot még tudja tartani. Termosztátcsere megvolt.... Hűtőátmosás megvolt... Aztán feltünt, hogy habzik a kiegy tartályban a víz... És a tűzfal felöli oldalon a hengerfej nyomja ki az olajat...
Jah és a fűtőradiátorom is ereszt... Meg folyik a difiből az olaj, ott ahol bemegy a kardán...

Ezeket még bírnám, de most a kerregés, meg a hengerfej lassan beadja a nálam a kulcsot.
mi a f****-t csináljak? Mit próbáljak?
Ha sikerül megszüntetni ezt a kerrgést, megtorpanást, akkor rászánom a pénzt a hengerfejre, meg az időt a fűtőradiátorra...
Az autót magam javitom, nem szakmám, de az eddigi autóim alatt elég sokat feküdtem, így ragadt rám vmi...
Egyedül a hengerfejezést csinálta hozzáértő(?).. :S

Köszi, hogy elolvastátok.

ui.:Külön köszönet Szittyának, az eddig segítségeiért, alkatrészeiért, és türelméért :)
Avatar
stavi
GLX
GLX
 
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2010 márc. 19 23:28
Tartózkodási hely: Sátoraljaújhely
típus: 2.5TD 125Le '97, 2.5TD 116Le '96, 2.0 16v 136Le '96...
Évjárat: 1997

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Paca » 2011 szept. 07 6:26

megjártad a hadak útját látom.
a dieselekhez nemértek,de a füstölést nem az adagoló szokta okozni? túldúsit. aztán mikor megjön a turbó, már nem sok nemi. a kalapálás meg kopogó égés? de tényleg csak tipp.
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: stavi » 2011 szept. 07 6:56

Paca írta:megjártad a hadak útját látom.
a dieselekhez nemértek,de a füstölést nem az adagoló szokta okozni? túldúsit. aztán mikor megjön a turbó, már nem sok nemi. a kalapálás meg kopogó égés? de tényleg csak tipp.


Én elsőre a porlasztókra gondoltam, de ki lettek mérve, illetve kettő cserélve is. Azok elvileg jók...
Ha nincs turbó, akkor alacsony fordulaton se kopog... Lekötött turbóval, magas fordulaton sem. Akkor másképp dúsitana?
Szerintem nem ez a baj, más lesz ott. de húzok egy strigulát :)
Köszi, hogy próbálsz segíteni!
Avatar
stavi
GLX
GLX
 
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2010 márc. 19 23:28
Tartózkodási hely: Sátoraljaújhely
típus: 2.5TD 125Le '97, 2.5TD 116Le '96, 2.0 16v 136Le '96...
Évjárat: 1997

Re: Itt a baj nem kicsi? :S

HozzászólásSzerző: Panxter » 2011 szept. 07 8:47

stavi írta:Kedves fórumtársak, dízel békások :)
Légyszi segítsetek, adjatok tippeket, mert kezdem elhagyni a bizadalmam.
Adott egy probléma, amit már egy éve nem bírok megoldani...


Kitartas! Sajnos jo keesen vagytok dieselesek itt... szinte 0... :(

En absz. nem ertek hozza, de kicsit keresgeltem es ilyen okokat talatam: tul sok az uzemanyag / keves a levego, vagy esetleg alacsony a bfecskendezesi nyomas, vagy nem idoben hanem kesve tortenik. Befecskendezes, hogy megy ebben? Vmi vezerles nem lehet elrakva picit?
Esetleg MAP nem okozhat ilyet? Irtad, hogy cserelted utangyartottra, nem tudnad egy bontott gyarival kiprobalni?

Esetleg EGR? egyaltalan van benne?
Avatar
Panxter
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 2182
Csatlakozott: 2005 júl. 02 1:33
típus: '97 Cossie
Évjárat: 0

Re: Itt a baj nem kicsi? :S

HozzászólásSzerző: fekete64 » 2011 szept. 07 10:22

stavi írta:Kedves fórumtársak, dízel békások :)
Légyszi segítsetek, adjatok tippeket, mert kezdem elhagyni a bizadalmam.
Adott egy probléma, amit már egy éve nem bírok megoldani...

Ez a Turbó véletlen nem vákuum működtetésű állítható lapátos? Nézd meg a házon a lapátok közelében nincs-e valami kis furat vagy csőcsonk.
Ha van, és nincs bekötve, okvetlen kösd be a szívósorba valahova. Ha be van kötve, akkor kivan tisztítva? Mert szívóerő hatására állítja a lapátok szögét, ezáltal a beáramló levegő mennyiségét, és ez okozhatja a leírt jelenségeket. Gondolom a levegő szívó része az tiszta! :D
Ez is csak tipp!
Fekete64
93' Scorpió 2.0i DOHC Ghia full aut.
Avatar
fekete64
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 869
Csatlakozott: 2006 dec. 03 21:43
Tartózkodási hely: Dunaföldvár
típus: '93 Facelift 2.0 DOHC
Évjárat: 1993

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: stavi » 2011 szept. 09 21:41

RE fiúk!
Köszönöm, hogy próbáltok segíteni, meg a tippeket!
Nem akarom elkiabálni, de vmi javulás már talán van :)
A miértjét nem tudom, aki ért hozzá megoszthatná velem, hogy mi meg hogy működik!

Szóval, ott jártam, hogy turbó nyomás alatt iszonyatosan kerreg vmi. Mondtátok itt többen a map szenzort, hogy vmi azzal lehet. Megy rá vagy 4 cső, elkezdtem őket egyesével lehúzgálni...
A lényeg az, hogy lehúztam a kipufogó gáz visszavezető csővét róla, és megszünt a kerregés, meg a torpanás!
A fura az egészben, hogy hogy mielőtt felkerült az új turbó, le let szedve, ki lett pucolva... volt benne kox. Szemre jónak tünt, gáz hatására nyitott, zárt, dolgozott rendesen...
Az csak most tünt fel, hogy alapjáraton egyszer nyitva volt, máskor szárva... volt, hogy 2-3ezer között végig nyitva volt, volt hogy végig zárva... Nem láttam logikát a működésében...
Most le van húzva róla a vákumcső, a teljesítmény visszaesett, de nem annyira mint mikor absz. turbó nélkül ment az autó.. lehet érezni ahogy megjön a turbó, és elkezd tolni.
Vki aki tudja, mondja már el a működését, hogy minek ez oda? :)
Most már van egy kis bizadalmam :):):):):)
Szóval keresek EGR szelepet 125Le-ra...
Mára ennyi, holnap nekifekszek még egy kicsit, h lehet-e vmit kezdeni a egr-el...
aztán amig hengerfejeződik az autó, valszeg "megejtem" a radiátor cserét is levezetésképp :)
ui.: ne tudjátok meg, mennyivel jobb kedvem van :D:D:D:D:D

kösz fiúk!
Avatar
stavi
GLX
GLX
 
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2010 márc. 19 23:28
Tartózkodási hely: Sátoraljaújhely
típus: 2.5TD 125Le '97, 2.5TD 116Le '96, 2.0 16v 136Le '96...
Évjárat: 1997

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Trigolasjaja » 2011 szept. 09 21:48

stavi írta:RE fiúk!
Köszönöm, hogy próbáltok segíteni, meg a tippeket!
Nem akarom elkiabálni, de vmi javulás már talán van :)
A miértjét nem tudom, aki ért hozzá megoszthatná velem, hogy mi meg hogy működik!

Szóval, ott jártam, hogy turbó nyomás alatt iszonyatosan kerreg vmi. Mondtátok itt többen a map szenzort, hogy vmi azzal lehet. Megy rá vagy 4 cső, elkezdtem őket egyesével lehúzgálni...
A lényeg az, hogy lehúztam a kipufogó gáz visszavezető csővét róla, és megszünt a kerregés, meg a torpanás!
A fura az egészben, hogy hogy mielőtt felkerült az új turbó, le let szedve, ki lett pucolva... volt benne kox. Szemre jónak tünt, gáz hatására nyitott, zárt, dolgozott rendesen...
Az csak most tünt fel, hogy alapjáraton egyszer nyitva volt, máskor szárva... volt, hogy 2-3ezer között végig nyitva volt, volt hogy végig zárva... Nem láttam logikát a működésében...
Most le van húzva róla a vákumcső, a teljesítmény visszaesett, de nem annyira mint mikor absz. turbó nélkül ment az autó.. lehet érezni ahogy megjön a turbó, és elkezd tolni.
Vki aki tudja, mondja már el a működését, hogy minek ez oda? :)
Most már van egy kis bizadalmam :):):):):)
Szóval keresek EGR szelepet 125Le-ra...
Mára ennyi, holnap nekifekszek még egy kicsit, h lehet-e vmit kezdeni a egr-el...
aztán amig hengerfejeződik az autó, valszeg "megejtem" a radiátor cserét is levezetésképp :)
ui.: ne tudjátok meg, mennyivel jobb kedvem van :D:D:D:D:D

kösz fiúk!



EGR OFF. nyugodtan ledugózhatod. és használd egészséggel :alien:
" A pesszimista a sötétséget látja az alagútban, az optimista a fényt az alagút végén, a realista a közelgő vonat lámpáit, a mozdonyvezető pedig három idiótát a síneken "
Avatar
Trigolasjaja
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 1285
Csatlakozott: 2010 aug. 06 21:47
Tartózkodási hely: Mikebuda
típus: Béka 2,0 16v Ghia sedan -Loden Green Űrhajó
Évjárat: 1995

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Panxter » 2011 szept. 12 0:30

stavi írta:A lényeg az, hogy lehúztam a kipufogó gáz visszavezető csővét róla, és megszünt a kerregés, meg a torpanás!
ui.: ne tudjátok meg, mennyivel jobb kedvem van :D:D:D:D:D

kösz fiúk!


Na ennek orolunk !
En nem tokolnek sokat az EGR-el. Kidobnam mindenestol. A kipufogonal ledugoznam a helyet egy darab lemezzel+tomitopasztaval, a vakuumcsoveket meg ledugoznam. (Egy darabig en is probaltam visszarakni, de vegul kihajitottam.)

EGR-nek benzinesen ugy kene mukodnie, hogy reszterhelesnel visszaenged valamennyi gazt, hogy csokkentse az egeshot es ez altal a kibocsajtott nitrogen-oxidokat. Alapjaraton es padlogaznal zarva kene legyen.
Avatar
Panxter
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 2182
Csatlakozott: 2005 júl. 02 1:33
típus: '97 Cossie
Évjárat: 0

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: 'lucky » 2011 szept. 12 22:12

stavi írta:....Mára ennyi, holnap nekifekszek még egy kicsit, h lehet-e vmit kezdeni a egr-el...
aztán amig hengerfejeződik az autó, valszeg "megejtem" a radiátor cserét is levezetésképp :)
ui.: ne tudjátok meg, mennyivel jobb kedvem van :D:D:D:D:D

kösz fiúk!

A himbákat javasolt mindet egyszerre cserélni, ha már ugy is megint leszeded a HF.-t
Nem olcso, de husszu távon kevesebbet fogsz szivni vele...;)
S a himba mozgato rudazatokat is nézd át , nem lehet ferde egyik sem :!:
Az adagolo rendszerrt nyugodtan hozd el a Csomádi szakihoz, mert az lessz a következö szivás okozoja...

Igényes és "nyafka kislány" ez a tipusu moci...javaslom regelj be az Alfa forumra és ha el tudod viselni a 'lekezelö' megjegyzéseket, akkor ott sok segitséget kaphatsz a mocival kapcsolatban...;)


Üdv Mázlis...
KépKép Üdv, Mázlis...:D
Avatar
'lucky
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 1554
Csatlakozott: 2009 nov. 09 22:55
Tartózkodási hely: Kék szörnyek eggyike
típus: '95. 24V 5 speed manual Turnier...
Évjárat: 1995

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Driver » 2012 jan. 04 19:28

sziasztok!
egy jóbarátomnak 3as TD mondejója van :)
szabad it feltenni olyan kérdést hogy állítólag az EGR-je behalt, továbbá a részecskeszűrője is jelez a műszerfalon és gyengusz az autó.
namost a mondeo fórumon nagyon rendesek voltak és elmondták hogy az EGR-t egyszerűen le kell dugózni, vagyis egy lemezt be a csatijához, lezárni,
a szűrő meg magától kéne hogy tisztuljon és ha nem akkor annak lehet turbó és egyéb vákumcsövek hibája is.
a motorerő gyengesége is ezt támasztaná alá...
sztetek?
köszi üdv W.
-'95 2.0 16V Ghia ..volt..- http://www.fordscorpio.hu -
Avatar
Driver
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 4234
Csatlakozott: 2005 jún. 29 23:08
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: 'lucky » 2012 jan. 05 1:45

Driver írta:sziasztok!
egy jóbarátomnak 3as TD mondejója van :)
szabad it feltenni olyan kérdést hogy állítólag az EGR-je behalt, továbbá a részecskeszűrője is jelez a műszerfalon és gyengusz az autó.
namost a mondeo fórumon nagyon rendesek voltak és elmondták hogy az EGR-t egyszerűen le kell dugózni, vagyis egy lemezt be a csatijához, lezárni,
a szűrő meg magától kéne hogy tisztuljon és ha nem akkor annak lehet turbó és egyéb vákumcsövek hibája is.
a motorerő gyengesége is ezt támasztaná alá...
sztetek?
köszi üdv W.

Nos mindent elmondtak a Mondeó fórumon... :twisted:


Üdv , Mázlis...
KépKép Üdv, Mázlis...:D
Avatar
'lucky
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 1554
Csatlakozott: 2009 nov. 09 22:55
Tartózkodási hely: Kék szörnyek eggyike
típus: '95. 24V 5 speed manual Turnier...
Évjárat: 1995

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Driver » 2012 jan. 05 10:36

'lucky írta:
Driver írta:sziasztok!
egy jóbarátomnak 3as TD mondejója van :)
szabad it feltenni olyan kérdést hogy állítólag az EGR-je behalt, továbbá a részecskeszűrője is jelez a műszerfalon és gyengusz az autó.
namost a mondeo fórumon nagyon rendesek voltak és elmondták hogy az EGR-t egyszerűen le kell dugózni, vagyis egy lemezt be a csatijához, lezárni,
a szűrő meg magától kéne hogy tisztuljon és ha nem akkor annak lehet turbó és egyéb vákumcsövek hibája is.
a motorerő gyengesége is ezt támasztaná alá...
sztetek?
köszi üdv W.

Nos mindent elmondtak a Mondeó fórumon... :twisted:


Üdv , Mázlis...


csak nem Te voltál? :-)
okés köszi akkor már az a kérdés csak hogy ezt a EGR lezárást fémlemezzel vagy egy sima klingerittel meg lehet tenni?

és hogy volt itt szó róla hogy féktisztító spray-vel fújkáljuk a benzines autó csöveit és amelyik hibás azt megmutatja az alapjárat változásával.
dízelnél ez működik sztetek?
köszi W
-'95 2.0 16V Ghia ..volt..- http://www.fordscorpio.hu -
Avatar
Driver
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 4234
Csatlakozott: 2005 jún. 29 23:08
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: 'lucky » 2012 jan. 06 0:10

Driver írta: volt itt szó róla hogy féktisztító spray-vel fújkáljuk a benzines autó csöveit és amelyik hibás azt megmutatja az alapjárat változásával.
dízelnél ez működik sztetek?
köszi W


Nekem a TD-nál nem működött pedig tudtam hol szív falsot :wink:
KépKép Üdv, Mázlis...:D
Avatar
'lucky
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 1554
Csatlakozott: 2009 nov. 09 22:55
Tartózkodási hely: Kék szörnyek eggyike
típus: '95. 24V 5 speed manual Turnier...
Évjárat: 1995

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Paca » 2012 jan. 06 0:52

sztetoszkóp
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Driver » 2012 jan. 06 10:43

Paca írta:sztetoszkóp


és hallom ahol erősebben szív?
-'95 2.0 16V Ghia ..volt..- http://www.fordscorpio.hu -
Avatar
Driver
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 4234
Csatlakozott: 2005 jún. 29 23:08
Tartózkodási hely: Budapest

ElőzőKövetkező

Vissza: Általános müszaki problémák

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég