Diesel dolgok

Általános müszaki problémák, kérdések.

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Zsolti84 » 2010 dec. 02 15:27

koszi.hát nos is vagyok nameg féltékeny is a drágám :D
Zsolti84
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Paca » 2010 dec. 02 15:54

akkor legjobb az lenne,ha bemutatod őket egymásnak :D
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: 'lucky » 2010 dec. 02 16:14

Zsolti84 írta:koszi.hát nos is vagyok nameg féltékeny is a drágám :D

Na , akkor nem irigyellek.... :lol:

Azért sok sikert a géphez....
KépKép Üdv, Mázlis...:D
Avatar
'lucky
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 1554
Csatlakozott: 2009 nov. 09 22:55
Tartózkodási hely: Kék szörnyek eggyike
típus: '95. 24V 5 speed manual Turnier...
Évjárat: 1995

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Driver » 2010 dec. 02 18:57

'lucky írta:
Zsolti84 írta:koszi.hát nos is vagyok nameg féltékeny is a drágám :D

Na , akkor nem irigyellek.... :lol:

Azért sok sikert a géphez....


ha zsoltinak pénze sincs sok akkor akárcsak magamat látnám :lol:
-'95 2.0 16V Ghia ..volt..- http://www.fordscorpio.hu -
Avatar
Driver
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 4234
Csatlakozott: 2005 jún. 29 23:08
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Zsolti84 » 2010 dec. 05 21:03

hello mindenkinek,végre a hibákat elhárítottuk! : :) nemis volt o nagy a hiba a tompíttotnál nemkapott tápot (húztunk egy vezetéket a másikból és jobb mint az új)az irányjelzok hát ott meg nemvolt állandó plusszos érintkezés ott is egy ik vezeték elvág a másikhoz hozzákot és minden mukodik. :D
Zsolti84
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Mis » 2010 dec. 05 22:29

Zsolti84 írta:hello mindenkinek,végre a hibákat elhárítottuk! : :) nemis volt o nagy a hiba a tompíttotnál nemkapott tápot (húztunk egy vezetéket a másikból és jobb mint az új)az irányjelzok hát ott meg nemvolt állandó plusszos érintkezés ott is egy ik vezeték elvág a másikhoz hozzákot és minden mukodik. :D

Grat!
Örülök,hogy ilyen egyszerűen tudtátok orvosolni. :appl:
Avatar
Mis
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 801
Csatlakozott: 2009 okt. 12 8:23
Tartózkodási hely: Budapest
típus: OFF:Xsara Picasso
Évjárat: 1985

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Panxter » 2010 dec. 05 22:36

Zsolti84 írta:hello mindenkinek,végre a hibákat elhárítottuk! : :) nemis volt o nagy a hiba a tompíttotnál nemkapott tápot (húztunk egy vezetéket a másikból és jobb mint az új)az irányjelzok hát ott meg nemvolt állandó plusszos érintkezés ott is egy ik vezeték elvág a másikhoz hozzákot és minden mukodik. :D


Azert jo lenne a sajat biztitojetol huzni az uj vezeteket, felteve, hogy kulon biztirol mennenek.
Avatar
Panxter
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 2182
Csatlakozott: 2005 júl. 02 1:33
típus: '97 Cossie
Évjárat: 0

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Zsolti84 » 2010 dec. 06 17:22

hello.na az egyik gond megoldva itt a másik ez kellemetlenebb.a kocsi alapjáraton langyos levegot fúj (néha menet kozben is)de aztán csak a hideglevego :( lehet termosztat?valaki ha tudna tanácsot adni míg csontánem fagyok az autóba :D eloreis koszi...
Zsolti84
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: C. Vieri » 2010 dec. 06 17:31

Első körben tényleg termosztátot érdemes kipróbálni, de sajnos lehet, hogy eltömődött a fűtőradiátor. Nekem is meg valaki másnak is megoldotta, hogy a tűzfalon ahol van a ki-bemenete a vízkörben a radiátornak, oda slagot odabilincseltem, egy bemenet, egy kimenet (mégse motortérbe ömöljön a kifele jövő nafta), és pár percig nyomattam hálózati nyomással. (én még cseréltem is az irányt egyszer) Sokáig nagyon csúnya cucc jött belőle, vörös, trutyis undorító kulimász, aztán mikor kitisztult, víz jött belőle, akkor fordítottam,akkor is eleinte picit koszosabb volt, de az már gyorsan megoldotta. Ha ez se oldja meg, akkor sajnos radiátorcsere :( (elég nehéz ügy, szét kell bombázni belülről eléggé a kocsit hozzá)
86' 2.0i GL - újratöltve

Hiszek egy Istenben
Hiszek egy Hazában

Hiszek
egy Isteni örök igazságban

Hiszek Magyarország feltámadásában!
Ámen
Avatar
C. Vieri
Adminisztrátor
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3545
Csatlakozott: 2005 máj. 24 15:26
Tartózkodási hely: Kecskemét/Pécs
típus: Ford Scorpio 2.0i GL
Évjárat: 1986

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Trigolasjaja » 2010 dec. 06 17:34

Zsolti84 írta:hello.na az egyik gond megoldva itt a másik ez kellemetlenebb.a kocsi alapjáraton langyos levegot fúj (néha menet kozben is)de aztán csak a hideglevego :( lehet termosztat?valaki ha tudna tanácsot adni míg csontánem fagyok az autóba :D eloreis koszi...


üdv a klubban :D
nekem is hasonlóvolt a gond... én úgy oldottam meg ,h a fűtőmotort átmostam ami átmegy 2 cső a motorfalon, nemtudom dieselnél hol van ,töbiek biztos tudják az egyik bemenő a másik kimenő, leveszed és felteszed a kerticsapra---> átmosatod, másikirányból is és voálá. elvileg segíteniekell.
Hanem, akkor jöhet a további találgatás , demég mindig ez az olcsóbbik megoldása lehet...
" A pesszimista a sötétséget látja az alagútban, az optimista a fényt az alagút végén, a realista a közelgő vonat lámpáit, a mozdonyvezető pedig három idiótát a síneken "
Avatar
Trigolasjaja
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 1285
Csatlakozott: 2010 aug. 06 21:47
Tartózkodási hely: Mikebuda
típus: Béka 2,0 16v Ghia sedan -Loden Green Űrhajó
Évjárat: 1995

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Zsolti84 » 2010 dec. 06 21:20

koszi ezt biztos megcsinálom nameg termosztatot is cserélek.biztos ami biztos :) mégegyszer koszi
Zsolti84
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: romulusz » 2010 dec. 06 23:47

Zsolti84 írta:koszi ezt biztos megcsinálom nameg termosztatot is cserélek.biztos ami biztos :) mégegyszer koszi

Szia!
Mielőtt termosztátot cserélnél, érdemes ránézni a műszerfalra, hogy mit mutat a hőmérőd!
romulusz
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Paca » 2010 dec. 07 8:17

na ezzel az információval aztán ki van segítve a kolléga. a kipufogóba ne nézzen bele? esetleg rakjon is bele valamit?
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: romulusz » 2010 dec. 07 9:23

Paca írta:na ezzel az információval aztán ki van segítve a kolléga. a kipufogóba ne nézzen bele? esetleg rakjon is bele valamit?

Szia!
Megint elöbb járt a kezed, mint kellett volna! Ha jó a víz hőfoka (feltehetően jó a hőmérő), akkor felesleges termosztátot cserélni.
romulusz
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Mis » 2010 dec. 07 10:11

romulusz írta:
Paca írta:na ezzel az információval aztán ki van segítve a kolléga. a kipufogóba ne nézzen bele? esetleg rakjon is bele valamit?

Szia!
Megint elöbb járt a kezed, mint kellett volna! Ha jó a víz hőfoka (feltehetően jó a hőmérő), akkor felesleges termosztátot cserélni.

Távgyógyítani igen nehéz,mert nem vagyunk mi se Gyúrcsókok-se táltosok.... :mrgreen:
Most lehet,igaza van romulusznak.Ez leginkább a fűtőradiátor hibájára mutat,az eddigi infók szerint.Én is cseréltem termosztátot,de pl a vizem még így sem melegszik fel üzemire,max nyáron a dugóban...
Tényleg...A vízhőfok mérő mit mutat? :?:
Avatar
Mis
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 801
Csatlakozott: 2009 okt. 12 8:23
Tartózkodási hely: Budapest
típus: OFF:Xsara Picasso
Évjárat: 1985

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: fekete64 » 2010 dec. 07 10:40

Mis, valóban nem melegszik fel, vagy az óra szerint nem? Mert nála az óra szerint még nyáron is a "norm" felirat "m"-nél volt a mutató, most kicseréltem a jeladót, azóta most hidegekben is az "o-r" között mutat.
Fekete64
93' Scorpió 2.0i DOHC Ghia full aut.
Avatar
fekete64
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 869
Csatlakozott: 2006 dec. 03 21:43
Tartózkodási hely: Dunaföldvár
típus: '93 Facelift 2.0 DOHC
Évjárat: 1993

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Mis » 2010 dec. 07 10:49

fekete64 írta:Mis, valóban nem melegszik fel, vagy az óra szerint nem? Mert nála az óra szerint még nyáron is a "norm" felirat "m"-nél volt a mutató, most kicseréltem a jeladót, azóta most hidegekben is az "o-r" között mutat.

Forró levegőt nem fúj,csak meleget.A feliratot nem éri el a mutató.Tapasztalatom szerint,a mutatott-valós hőfok megegyezhet.
Viszont!Nehezen jön meg a meleg levegő magától...Erősebb fékezés vagy kanyarodás után viszont egyből megérkezik a meleg :roll: ...
Avatar
Mis
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 801
Csatlakozott: 2009 okt. 12 8:23
Tartózkodási hely: Budapest
típus: OFF:Xsara Picasso
Évjárat: 1985

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Panxter » 2010 dec. 07 11:04

Uraim , uraim.
Szazszor + 25x le lett irva, ha nincs futes, hogyan lehet a futoradiatort ellenorizni 0 Ft-bol 1,5 perc alatt. Leirom utoljara, valaki meg pastelje be a tipikus hibakhoz.

Termosztát ell:
1. Hidegen beindítod az autót.
2. Nézed elől a hűtőradiátor hőmérsékletét. Ha a motorral együtt melegszik, akkor a termosztát nyitva van.

Fűtőradiátor ell:
1. Álló helyzetben járatod a motort üzemmelegre (legjobb addig, hogy a venti is beinduljon egyszer (elektromos venti esetén)), elzárt fűtésnél.
2. Ilyenkor a motortérben a fűtőradiátor 2 csövének (ki / be menő) kb. azonos melegnek kell lenni. (Legalábbis békánál tuti, mert ott állandóan kering a fűtőradiátorban a víz)
3. Fűtés maxra tekerve. Ha szép lassan elkezd kihűlni és egyre hidegebbet fújni, akkor valószínű a dugulás.
4. Ekkor megnézed a ki és bemenő csövet. Ha a bemenő meleg és a kimenő hideg, akkor több mint valószínű a dugulás.

Megjegyzések :
A,Béka fűtését ismerem, ott állandóan kering a fűtőradiátorban a forró víz. Az ilyen rendszereknél a fenti ellenőrzés működik.
B, Ha szelp - bowden kombóval lehet nyitni, zárni a fűtést (pl. Lada) akkor nyílván a 2. pont nem lesz igaz, mivel elzért csapnál nem tud keringeni a víz. Az is elképzelhető kis eséllyel, hogy a szelep nem nyit ki rendesen. --> átkell hidalni ideiglenesen a szelepet.
C, Ha elektromosan/vákuum vezérelet szeleppel lehet nyitni zárni, akkor elképzelhető akár, hogy ez a vezérlés nem megy.--> átkell hidalni ideiglenesen a szelepet.

That's all folks... :)
Kár ezen ennél többett rugózni.
Avatar
Panxter
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 2182
Csatlakozott: 2005 júl. 02 1:33
típus: '97 Cossie
Évjárat: 0

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Paca » 2010 dec. 07 20:28

romulusz írta:
Paca írta:na ezzel az információval aztán ki van segítve a kolléga. a kipufogóba ne nézzen bele? esetleg rakjon is bele valamit?

Szia!
Megint elöbb járt a kezed, mint kellett volna! Ha jó a víz hőfoka (feltehetően jó a hőmérő), akkor felesleges termosztátot cserélni.


nyugodjál meg szépen, nem kapkodtam el. tudtam erre gondolsz,de akinek írtad nem biztos. ezért tán nem ártana,ha egész gondolatsort osztanál meg velünk,mert így nem sok mindenre jó.
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Paca » 2010 dec. 07 20:31

Mis írta:Távgyógyítani igen nehéz,mert nem vagyunk mi se Gyúrcsókok-se táltosok.... :mrgreen:
Most lehet,igaza van romulusznak.Ez leginkább a fűtőradiátor hibájára mutat,az eddigi infók szerint.Én is cseréltem termosztátot,de pl a vizem még így sem melegszik fel üzemire,max nyáron a dugóban...
Tényleg...A vízhőfok mérő mit mutat? :?:


persze, könnyen lehet igaza van,csak megint odabökött valamit, misztifikálni próbálja "nagyfokú" hozzáértését. de akkor írja má le azt is teljes egészében mire gondol-szerintem.
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Paca » 2010 dec. 07 20:38

Panxter írta:Uraim , uraim.
Szazszor + 25x le lett irva, ha nincs futes, hogyan lehet a futoradiatort ellenorizni 0 Ft-bol 1,5 perc alatt. Leirom utoljara, valaki meg pastelje be a tipikus hibakhoz.

Termosztát ell:
1. Hidegen beindítod az autót.
2. Nézed elől a hűtőradiátor hőmérsékletét. Ha a motorral együtt melegszik, akkor a termosztát nyitva van.

Fűtőradiátor ell:
1. Álló helyzetben járatod a motort üzemmelegre (legjobb addig, hogy a venti is beinduljon egyszer (elektromos venti esetén)), elzárt fűtésnél.
2. Ilyenkor a motortérben a fűtőradiátor 2 csövének (ki / be menő) kb. azonos melegnek kell lenni. (Legalábbis békánál tuti, mert ott állandóan kering a fűtőradiátorban a víz)
3. Fűtés maxra tekerve. Ha szép lassan elkezd kihűlni és egyre hidegebbet fújni, akkor valószínű a dugulás.
4. Ekkor megnézed a ki és bemenő csövet. Ha a bemenő meleg és a kimenő hideg, akkor több mint valószínű a dugulás.

Megjegyzések :
A,Béka fűtését ismerem, ott állandóan kering a fűtőradiátorban a forró víz. Az ilyen rendszereknél a fenti ellenőrzés működik.
B, Ha szelp - bowden kombóval lehet nyitni, zárni a fűtést (pl. Lada) akkor nyílván a 2. pont nem lesz igaz, mivel elzért csapnál nem tud keringeni a víz. Az is elképzelhető kis eséllyel, hogy a szelep nem nyit ki rendesen. --> átkell hidalni ideiglenesen a szelepet.
C, Ha elektromosan/vákuum vezérelet szeleppel lehet nyitni zárni, akkor elképzelhető akár, hogy ez a vezérlés nem megy.--> átkell hidalni ideiglenesen a szelepet.

That's all folks... :)
Kár ezen ennél többett rugózni.


na így néz ki egy teljes, korrekt leírás. nemám annyi: nézz rá a műszerre...
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Mis » 2010 dec. 07 21:19

Diesel topic. :!:
Panxter hsz-ét kéretik átemelni a megfelelő topicba. :idea:
OFF kéretik befejezni.... :P
(akku sorsára fog jutni ennek a topicnak is a fele,ha így folytatjátok....gondolom :twisted: )
Avatar
Mis
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 801
Csatlakozott: 2009 okt. 12 8:23
Tartózkodási hely: Budapest
típus: OFF:Xsara Picasso
Évjárat: 1985

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: C. Vieri » 2010 dec. 07 21:20

Itt még korrekt a dolog, mindenesetre rajta tartom a szemem a topicon...
86' 2.0i GL - újratöltve

Hiszek egy Istenben
Hiszek egy Hazában

Hiszek
egy Isteni örök igazságban

Hiszek Magyarország feltámadásában!
Ámen
Avatar
C. Vieri
Adminisztrátor
Adminisztrátor
 
Hozzászólások: 3545
Csatlakozott: 2005 máj. 24 15:26
Tartózkodási hely: Kecskemét/Pécs
típus: Ford Scorpio 2.0i GL
Évjárat: 1986

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: fat818 » 2010 dec. 07 21:48

romulusz írta:
Zsolti84 írta:koszi ezt biztos megcsinálom nameg termosztatot is cserélek.biztos ami biztos :) mégegyszer koszi

Szia!
Mielőtt termosztátot cserélnél, érdemes ránézni a műszerfalra, hogy mit mutat a hőmérőd!

ma megnéztem.+10 celsius volt.akkor nekem jó a termosztátom?
'95 2.9 v6 24v cosworth ghia
"vauvauvauvau..."
Avatar
fat818
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 1996
Csatlakozott: 2008 dec. 31 18:41
Tartózkodási hely: bal1
Évjárat: 0

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Mis » 2010 dec. 07 22:52

fat818 írta:
romulusz írta:Szia!
Mielőtt termosztátot cserélnél, érdemes ránézni a műszerfalra, hogy mit mutat a hőmérőd!

ma megnéztem.+10 celsius volt.akkor nekem jó a termosztátom?

Ez nagyon mega... :appl: Kuncogok itt magamban! :lol:
Mondjuk elsőre nem esett le.... :oops:
Avatar
Mis
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 801
Csatlakozott: 2009 okt. 12 8:23
Tartózkodási hely: Budapest
típus: OFF:Xsara Picasso
Évjárat: 1985

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: romulusz » 2010 dec. 07 23:04

Paca írta:nyugodjál meg szépen, nem kapkodtam el. tudtam erre gondolsz,de akinek írtad nem biztos. ezért tán nem ártana,ha egész gondolatsort osztanál meg velünk,mert így nem sok mindenre jó.

Szia!
Látod, tudunk mi normálisan is társalogni! Valamint ezt az észrevételedet el is tudom fogadni. Életem nagy részében ahhoz voltam szokva, hogy partnereimmel "fél szavakból is értettük egymást". Elhiszem, hogy van akinek túl tömör a stílusom, de valahol egy minimális határt meg kell húzni, különben egy egy hsz-nál regényt kellene írni. Mások pedig azért sértődnének meg. De írtam már, ha valakinek nagyon tömör a stílusom, nyugodtan kérdezzen rá, nem fogok megsértődni, és mások sem fogják úgy érezni, hogy kiskorúaknak nézem őket.
romulusz
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: romulusz » 2010 dec. 07 23:07

fat818 írta:
romulusz írta:Szia!
Mielőtt termosztátot cserélnél, érdemes ránézni a műszerfalra, hogy mit mutat a hőmérőd!

ma megnéztem.+10 celsius volt.akkor nekem jó a termosztátom?

Szia!
Nem! 18 fokot kellene mutatnia! Nem hallottad, megdőlt a melegrekord! :D
romulusz
 

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Mis » 2010 dec. 07 23:14

romulusz írta:
fat818 írta:ma megnéztem.+10 celsius volt.akkor nekem jó a termosztátom?

Szia!
Nem! 18 fokot kellene mutatnia! Nem hallottad, megdőlt a melegrekord! :D

Náluk mindig más idő van,és még a nap is másként süt.... :lol:
Mikor Bp-n havazott,ő light-osan kutyát sétáltatott!!! 8)
Néha kicsit irigyeltem is..... :oops:
Avatar
Mis
Ghia
Ghia
 
Hozzászólások: 801
Csatlakozott: 2009 okt. 12 8:23
Tartózkodási hely: Budapest
típus: OFF:Xsara Picasso
Évjárat: 1985

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Paca » 2010 dec. 08 8:03

romulusz írta:Látod, tudunk mi normálisan is társalogni!


látom! mi tudunk! aztán megjelensz... gyakran eltűnsz néhány napra, olyankor nyugi van. nem tudom hol vagy olyankor -tán egy másik fórumon?-, de maradhatnál ott.
Nem érdemes az embernek magát stresszelnie,
mert vagy van egy problémára megoldás,
és akkor miért izgatod magad,
vagy nincs és akkor meg minek?
(Dalai Láma)
Avatar
Paca
Executive
Executive
 
Hozzászólások: 10395
Csatlakozott: 2007 feb. 11 15:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár melett
típus: Kékbéka: 2,9V6 24V Ghia; Zöldbéka: 2,9V6 24V Executive Ghia
Évjárat: 0

Re: Diesel dolgok

HozzászólásSzerző: Zsolti84 » 2010 dec. 08 18:38

hali! tényleg koszi a segítséget rendesek vagytok(ja,a mutatóm a muszerfalon jóformán megsem mozdul).látom tobbnyire éjjelibagjok vagytok.majd megnézem éjjel is lehet tobben leszunk neten.koszi mégegyszer :appl:
Zsolti84
 

ElőzőKövetkező

Vissza: Általános müszaki problémák

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron